خودروهای وارداتی

سارقان به جان خودروهای وارداتی اسیر شده در گمرک ایران افتاده‌اند!

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت سارقان برخی از قطعات خودروهای وارداتی که در گمرک دپو شده بودند را سرقت کردند.

عبدالمجید اجتهادی، مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اعلام این که سارقان قطعات خودروهای وارداتی موجود در گمرک و بنادر را سرقت کردند، گفت این خودروها در انبارهایی دپو شدند که جزو زیرمجموعه سازمان اموال تملیکی محسوب نمی‌شوند. در واقع این خودروها در منطقه آزاد انزلی قرار دارند و وضعیت آنها نیز قابل مشاهده است.

جزئیات سرقت از خودروهای وارداتی در گمرک

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در خصوص این که سارقان کدام قطعات خودرو را سرقت کردند گفت سارقان برخی از قطعات خودرو که در محوطه پارکینگ قرار داشتند را سرقت کردند که از جمله آنها می‌توان به کامپیوتر خودرو، ضبط صوت و زاپاس اشاره کرد. وی افزود اگر مسئولان مربوطه تکلیف این خودروها را زودتر مشخص می‌کردند، با فراهم شدن شرایط عرضه یا استرداد از خسارت به آنها نیز جلوگیری می‌شد.

گفتنی است مدتی قبل برخی از واردکنندگان خودرو از سرقت قطعات خودروهای وارداتی که در گمرک و بنادر وجود داشتند خبر دادند و اکنون این موضوع توسط مسئولان مربوطه نیز به تایید رسیده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*