داینامیک آيلند آیفون 14

داینامیک آیلند آیفون 14 در گوشی های شیائومی ؛ زحمات چند ساله طی یک هفته کپی شد + ویدیو

داینامیک آيلند آیفون 14 توانست ناچ قرصی شکل را به بخشی کاربردی تبدیل کند. در نتیجه چینی‌ها دست به کار شدند تا زحمات چند ساله مهندسان اپل را در تنها یک هفته کپی کرده و به گوشی‌های شیائومی بیاورند.

داینامیک آيلند آیفون 14 به راحتی توانست توجهات را به خود جلب کند. این قابلیت که در مدل‌های پرو iPhone 14 وجود دارد از رابط کاربری iOS برای پنهان کردن بریدگی قرصی شکل دوربین سلفی بهره می‌برد. داینامیک آیلند اطلاعاتی همچون نوتیفیکیشن‌ها، تماس‌ها، تایمر، موسیقی، وصل شدن وسایل جانبی و مواردی دیگر را نشان می‌دهد.

اضافه شدن داینامیک آيلند آیفون 14 به رابط کاربری شیائومی

داینامیک آيلند آیفون 14

همانند بسیاری از ویژگی‌های نوآورانه گوشی‌های اپل، داینامیک آيلند نیز گزینه مناسبی برای کپی کردن توسط تولیدکنندگان اندرویدی به نظر می‌رسید. البته نمي‌خواهیم بگوییم که اپل هرگز از شرکت‌های اندرویدی کپی نکرده است؛ اما همه می‌دانیم که برعکس این موضوع زیاد اتفاق میفتد.

در ادامه همین رویکرد یک توسعه دهنده چینی، نسخه اندرویدی داینامیک آيلند آیفون 14 را روی یکی از گوشی‌های شیائومی پیاده کرده است. برای اولین بار یکی از کاربران توییتر به نام Vaibhav Jain متوجه این موضوع شد و ویدیو کوتاهی را از نحوه اجرای داینامیک آيلند در رابط کاربری MIUI شیائومی منتشر کرد.

تم مربوطه Grumpy UI نام دارد و تنها برای زبان استاندارد چینی در دسترس است. همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید، داینامیک آیلند چینی‌ها نیز به خوبی توانسته حفره دوربین در گوشه نمایشگر را پوشش دهد. توسعه دهنده این تم گفت که آپدیت جدید آنها هنوز تحت بررسی قرار دارد و اگر شیائومی آن را تایید کند، وارد فروشگاه تم‌های MIUI خواهد شد.

هنوز برای اینکه با قطعیت بگوییم شیائومی یا دیگر شرکت‌های اندرویدی به صورت رسمی از داینامیک آيلند آیفون 14 الگو خواهند گرفت، خیلی زود است. شرکت‌های اندرویدی در چند سال اخیر تا جایی که می‌توانسته‌اند از ناچ‌های قرصی شکل و به طور کلی ناچ فاصله گرفته‌اند.

به همین خاطر استفاده از داینامیک آيلند یک حرکت رو به عقب برای آنها محسوب می‌شود. با وجود این، هر اتفاقی در دنیای گوشی‌های هوشمند ممکن است و شاید هم چند ماه دیگر نسخه‌های اندرویدی داینامیک آيلند را ببینیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. بیا شیائونی دزد اشغاله فقط بلده کپی کنه اشغالاشو میدونه هیچکس نمیخره برای همین با قیمت خیلی پایین میفروشه

  2. یعنی از ایفون انقدر بدم میاد و میدونم که ایفون به گرد گوز شیائومی هم نمیرسه،ایفون فقط اسمشو بهتون میده عزیزان اما شیائومی کیفیت و … رو بهتون میده برین تحقیق کنین میفهمین چی میگم

    • باشه تو فقط ببند شیا آشغاله میفهمی اشغال از پوکو ام۳ بگیر تا بالا اشغاله یسری تازه به دوران رسیده که فکر میکنن فقط پردازنده مهمه میرن میگیرن

    • داداش مطمئنی که برعکس نگفتی؟تا الان شیایومی همش کپی کرده و می یو آی هم پر باگ ترین رابط کاربری بوده نمی‌دونم دقیقا الان کجای اینا کیفیته😐

  3. سلام دوستان دقت کنید اپلین ابداع کننده این ویژگی LG بود نه اپل نو آوری در کار نیست حتی تو گوشی هلی هانر هم بود.

  4. حالا اونایی که پول ندارن اپل بخرن میان میگن اپل بده

  5. آیفون دیگه اون شیر وحشی تنهای جنگل نیست.فقط مفته پول هست.. دست هر کسی نیست چون بیخود بیخود پول باید برایش پرداخت بشه..هر کسی این پولو ندارن .باد آورده پوله .همین.

  6. این حالت که نشون داد قبلاً تو شیایومی بود مثلا نتایج تیم مورد علاقه تو فوتبال رو هنگام بازی داخل یه کپسول کوچیک مشکی کنار دوربین سلفی می‌ذاره . البته تو بیشتر اندرویدها هست و بود ولی روی دوربین نمیومد

  7. من نمیدونم اپل نون به شما میرسونه که ازش بت میسازید؟ این همه کپی کاری کرده از اندروید رو نمیبینید؟این همه ویژگی توو نسخه ی جدید اورده، چند ساله که اندروید داره به مشتریاش ارائه میده. خوبه از اپل حقوق نمیگیرید اینقدر مسخره و کورکورانه طرفداریشو میکنید. ۸۰ تومنم بده موبایل ۱۲۰۰ دلاری بخر. اندروید ۱۲۰۰ دلاری بخر ۴۰ تومن‌.جمع کن این بساط مسخره رو