سونی اکسپریا 1 IV گیمینگ ادیشن

گوشی سونی اکسپریا 1 IV گیمینگ ادیشن به همراه باندل اکسپریا استریم معرفی شد

سونی اکسپریا وان مارک 4 – Sony Xperia 1 IV گیمینگ ادیشن با رم 16 گیگابایتی و وسیله جانبی اکسپریا استریم آمد. در ادامه شاهد مشخصات آن باشید.

سونی پرچمدار جدید خود با نام اکسپریا 1 IV را در خرداد گذشته روانه بازار کرد و حالا از نسخه گیمینگ آن با رم 16 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی رونمایی کرده است. همچنین از عرضه وسیله جانبی جدیدی همراه با آن خبر داده است که سیستم خنک‌کننده فعال و 4 پورت اضافی را با خود به دنبال می‌آورد.

مشخصات سونی اکسپریا 1 IV گیمینگ ادیشن

سایر المان‌های نسخه گیمینگ اکسپریا وان مارک 4 از مشخصات گرفته تا طراحی با نسخه معمولی این گوشی تفاوتی ندارند. گیمینگ ادیشن از یک نمایشگر اولد 6.5 اینچی با رزولوشن 4K و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. همچنین وسیله جانبی تازه معرفی شده «اکسپریا استریم» (Xperia Stream) به صورت رایگان در کنار آن به خریداران ارائه می‌شود.

نسخه گیمینگ پرچمدار جدید سنی هم‌اکنون به پیش‌فروش گذاشته شده است و در 15 سپتامبر (24 شهریور) فروش رسمی آن با قیمت 175 هزار ین ژاپنی (1225 دلار) آغاز خواهد شد. قیمت جهانی این گوشی گیمینگ و تاریخ عرضه آن برای مناطق دیگر هنوز رسماً مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ای کاش واردایران هم میشدواقعاگوشیهای سونی عالیه.