انفجار گوشی ردمی 6A شیائومی

مرگ یک زن هندی بر‌ اثر انفجار گوشی ردمی 6A شیائومی

مرگ یک زن هندی بر اثر انفجار گوشی ردمی 6A شیائومی جنجال آفرید. شیائومی بلافاصله بررسی درباره این حادثه را آغاز کرده است.

به تازگی یک یوتیوبر ادعا کرده یکی از بستگان او به دلیل انفجار گوشی هوشمندش، جان خود را از دست داده است. او در توییتی که به اشتراک گذاشت نوشت این زن هندی که از بستگان درجه یک او بوده است، از گوشی هوشمند ردمی 6A شیائومی استفاده می‌کرد که معمولا آن را در هنگام خواب در کنار بالش خود نگه می‌داشت. در شب صدای انفجاری را از اتاق او شنیدند و با عجله به اتاق رفتند و متوجه شدند که گوشی ردمی 6A او در حالی که خوابیده بود، منفجر شده است و این موضوع منجر به مرگ دلخراش و نابهنگام او شده است. شیائومی نیز با شنیدن این ادعا، بررسی حادثه‌ی مذکور را آغاز کرده است.

ماجرای انفجار گوشی ردمی 6A شیائومی در هند

به گفته این یوتیوبر که با نام کاربری MD Talk YT در توییتر نیز فعالیت می‌کند، این زن که در دهلی هند زندگی می‌کرد، به دلیل انفجار باتری ردمی 6A فوت کرده است. او همچنین یک عکس از گوشی منفجر شده به همراه تصویری از تخت خونین این زن را منتشر کرد.

انفجار گوشی ردمی 6A شیائومی

این کاربر در توییتر از شیائومی خواست تا در این لحظه سخت به کمک آنها بیاید و گفت این شرکت وظیفه دارد از آنها حمایت کند.

انفجار گوشی ردمی 6A شیائومی

شیائومی نیز در سریع‌ترین زمان ممکن به این توییت پاسخ داد. اکانت شیائومی هند در توییتر اعلام کرد ایمنی مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است و آنها چنین مسائلی را بسیار جدی می‌گیرند. شیائومی همچنین تاکید کرده که تیم آنها تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا با خانواده داغدار این زن متوفی تماس بگیرد و در این شرایط سخت در کنار آنها باشد. البته این شرکت واکنش دقیقی به انفجار گوشی ردمی 6A نشان نداده و گفت پس از کمک به خانواده داغدار زن متوفی، بررسی‌های بیشتر را انجام خواهد داد.

انفجار گوشی ردمی 6A شیائومی

کاربری که این ادعا را مطرح کرده بود در ادامه در توییتر، توضیحات بیشتری درباره خانواده این زن ارائه داد و نوشت:

خانواده او فقیر بوده و در وضعیت مالی نامناسبی هستند. آنها چیز زیادی نمی‌دانند. او فقط از گوشی خود برای تماس و یوتیوب استفاده می‌کرد.

این کاربر فاش نکرده که آیا گوشی ردمی 6A منفجر شده، قبلا آسیب دیده بود یا مشکلی نداشت. وی همچنین از دولت هند و سازندگان گوشی های هوشمند خواست تا مقررات ایمنی سخت‌گیرانه‌تری را برای گوشی های تلفن همراه وضع کنند و آزمایش‌های کاملی را انجام دهند تا از وقوع حوادث مشابه در آینده و متضرر شدن مردم و حتی به خطر افتادن جان آنها جلوگیری شود.

انفجار گوشی ردمی 6A شیائومی

البته هنوز نمی‌توان صحت و سقم ادعای این کاربر را تایید کرد، اما قابل ذکر است این اولین باری نیست که باتری یک گوشی هوشمند منفجر می‌شود. چند ماه پیش نیز حادثه دیگری از انفجار یک گوشی وان پلاس نورد 2 گزارش شده بود که در این حادثه، گوشی در حین تماس کاربر منفجر شد و جراحات و سوختگی‌هایی را روی صورت وی ایجاد کرد. علاوه بر این، حوادث مشابه دیگری نیز در سال‌های اخیر اتفاق افتاده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*