کنسول بازی جی پی دی win 4

کنسول بازی قابل حمل ویندوزی GPD Win 4 با مشخصات شگفت انگیز معرفی شد

شرکت چینی جی‌پی‌دی، از نسخه جدید کنسول بازی قابل حمل ویندوزی خود به نام GPD Win 4 با پردازنده رده‌بالای AMD و نمایشگر 6 اینچی رونمایی کرد.

شرکت گیم‌پد دیجیتال (جی‌پی‌دی) یک استارت‌آپ چینی فعال در زمینه تولید محصولات الکترونیکی مصرفی است که با عرضه کنسول‌های دستی پرفروش خود نظیر GDP Win 3 و GPD XP به شهرت رسید. این کمپانی امروز از نسل جدید کنسول بازی قابل حمل ویندوزی خود به نام GDP Win 4 رونمایی کرد که از پردازنده رده‌بالای Ryzen 7 6800U شرکت AMD و حداکثر 2 ترابایت حافظه اس‌اس‌دی NVME برخوردار است.

GDP Win 4 یک کنسول بازی قابل حمل ویندوزی است که بر روی رابط کاربری Playnite این شرکت اجرا می‌شود تا امکان ناوبری بهتر در ابعاد کوچک‌تر را فراهم کند. نمایشگر این کنسول دارای ابعاد 6 اینچی با وضوح فول اچ‌دی و نسبت تصویر 16:9 است. با این حال، GDP هنوز در مورد نرخ نوسازی یا نوع صفحه‌نمایش این دستگاه، اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

کنسول قابل حمل gpd win 4

قلب تپنده کنسول بازی GPD Win 4، تراشه Ryzen 7 6800U AMD است که در کنار یک پردازنده گرافیکی از سری Radeon 680M برای ارائه گرافیک بهتر تکمیل می‌شود. هم‌چنین در صورتی که گرافیک آنبرد برای گیمرهای حرفه‌ای کافی نباشد، این کنسول امکان پشتیبانی از eGPU به وسیله درگاه USB-C را برای افرادی که می‌خواهند از تجربه حداکثری گرافیکی بهره ببرند، ممکن کرده است.

کنسول بازی ویندوزی GPD Win 4 در حدود 500 گرم وزن دارد و با شاسی پلی‌کربنات مات ساخته شده است. به‌نظر می‌رسد که طراحی این دستگاه قابل حمل از کنسول PSP سونی با کناره‌های منحنی شکل منحصر به فرد و دکمه‌های کنترلی مشابه آن الهام گرفته است. این کنسول هم‌چنین دارای یک صفحه‌کلید داخلی است که وقتی نمایشگر را به سمت بالا بکشید یا در صورتی‌که دکمه‌های فیزیکی با سلیقه شما سازگاری نداشته باشند، قابل استفاده خواهد بود.

gpd win 4 کنسول

کنسول GPD Win 4 هم‌چنین دارای ویژگی ناوبری انگشت نوری اختصاصی این شرکت است که در اصل یک تاچ‌پد طراحی شده برای کنسول‌های بازی قابل حمل محسوب‌ می‌شود. از دیگر امکانات این دستگاه، می‌توان به 2 پورت USB، یکی در بالا و دیگری در پایین و هم‌چنین پشتیبانی از اتصال وای‌فای و 4G LTE اشاره کرد تا کاربران بتوانند در هر زمان و مکانی، به انجام بازی بپردازند. کنسول بازی ویندوزی قابل حمل GPD Win 4 از اکتبر 2022 (مهر) به تعداد محدود برای فروش در دسترس قرار می‌گیرد و در رنگ‌های سفید، نقره‌ای یا مشکی قابل سفارش خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*