شرایط فروش دیگنیتی پرایم

شرایط فروش دیگنیتی پرایم بهمن موتور در بورس کالا – شهریور 1401

شرایط فروش دیگنیتی پرایم بهمن موتور در بورس کالا ویژه شهریور 1401 اعلام شد. بهمن موتور برای دومین بار قصد دارد دیگنیتی پرایم را از طریق بورس به بازار عرضه کند.

شرکت بهمن موتور برای دومین بار قصد دارد شاسی بلند چینی دیگنیتی پرایم را از روز چهارشنبه 30 شهریور 1401 در بازار بورس کالا به مشتریان عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش دیگنیتی پرایم بهمن موتور در بورس کالا ویژه شهریور 1401 را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش دیگنیتی پرایم در بورس

در این طرح فروش دیگنیتی پرایم با قیمت پایه 821 میلیون و 500 هزار تومان در رنگ‌های مشکی و سفید از روز چهارشنبه 30 شهریور 1401 به مشتریان عرضه خواهد شد. در این طرح فروش هر کد ملی فقط برای یکی از کدهای عرضه شده می‌تواند ثبت سفارش انجام دهد و به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو ارائه خواهد شد. از این رو صدور سند و شماره‌گذاری خودرو فقط به اسم مشتری خواهد بود.

ضمن این که در این طرح حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو نیز مجاز نخواهد بود. مشتریان هزینه‌هایی چون 9 درصد مالیات ارزش افزوده بر اساس قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها را باید همزمان با تسویه اصل مبلغ به شماره حسابی که اعلام می‌شود واریز کنند.

همچنین متقاضیان بعد از این که خرید آنها در بورس کالا قطعی شد و وجه را به شکل کامل پرداخت کردند، باید ظرف مدت 10 روز مدارک خود را به شکل کامل و صحیح بر اساس دستورالعمل‌های بهمن خودرو به عامل محل تحویل (در زمان ثبت نام انتخاب شده) ارسال کنند. مسئولیت تاخیر در ارسال مدارک بر عهده مشتری بوده و فروشنده مسئولیتی نخواهد داشت.

گفتنی است تاخیر در ارسال مدارک باعث تغییر در زمان تحویل خودرو خواهد شد و به همین دلیل بهمن موتور به دلیل تاخیر در تحویل خودرو سود مشارکت و جریمه دیرکرد در نظر نخواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*