کالبدشکافی آیفون 14 پرو مکس

کالبدشکافی آیفون 14 پرو مکس را تماشا کنید

ویدیوی کالبدشکافی آیفون 14 پرو مکس – iPhone 14 Pro Max منتشر شد و ما اکنون می‌توانیم نگاهی به اجزای داخلی گوشی پرچمدار جدید اپل بیندازیم.

اپل این هفته گوشی های سری آیفون 14 را در چهار مدل معمولی، پلاس، پرو و پرو مکس رونمایی کرد. پیش خرید این گوشی‌ها از جمعه گذشته آغاز شد و اولین سفارش‌ها قرار است در 16 سپتامبر، یعنی فردا به دست مشتریان برسد. با این حال برخی از افراد خوش‌شانس موفق شده‌اند زودتر از این تاریخ مدل‌های آیفون 14 را دریافت کنند. به همین دلیل به تازگی ویدیوی کالبدشکافی آیفون 14 پرو مکس منتشر شده که به لطف آن ما توانستیم نگاهی به اجزای داخلی پرچمدار جدید اپل بیندازیم و ببینیم در دل این گوشی چه خبر است.

ویدیوی کالبدشکافی آیفون 14 پرو مکس

این ویدیوی کالبدشکافی توسط کانال یوتیوبی PBKreviews منتشر شده است و نگاهی به آنچه در مدل‌های جدید آیفون 14 پرو وجود دارد، می‌اندازد. از بیرون، آیفون 14 پرو مکس تقریبا شبیه به آیفون 13 پرو مکس است، اما برخی تفاوت‌های قابل توجه مثل نمایشگر همیشه روشن و بریدگی کپسولی‌شکل روی نمایشگر وجود دارد و در اجزای داخل نیز تفاوت‌هایی به وجود آمده است.

چه چیز جدیدی در داخل آیفون 14 پرو مکس وجود دارد؟

با برداشتن صفحه نمایش، امکان مشاهده اکثر اجزای داخلی آیفون جدید وجود دارد. با نگاهی گذرا، چیدمان بیشتر قطعات کاملا شبیه به چیدمان قطعات آیفون 13 پرو مکس است. یک باتری بزرگ L شکل و یک برد در سمت چپ با تراشه A16 Bionic قرار گرفته است. پوشش جدید بورد در واقع یک صفحه فلزی با پدهای گرافیتی است که گرما را منتقل و دفع می‌کند. اپل در جریان مراسم معرفی این گوشی‌ها گفت همه مدل‌های سری آیفون 14 دارای سیستم حرارتی بهتری هستند تا عملکرد بالا را برای مدت طولانی‌تری حفظ کنند و اکنون ما می‌دانیم که این سیستم چگونه کار می‌کند.

کالبدشکافی آیفون 14 پرو مکس

همان‌طور که قبلا گزارش شده بود، آیفون 14 پرو مکس دارای باتری با ظرفیت 4323 میلی‌آمپرساعتی است که کمی کوچکتر از باتری 4352 میلی‌آمپرساعتی در آیفون 13 پرو خواهد بود. البته اپل ادعا می‌کند به لطف بهینه‌سازی تراشه A16 Bionic که اکنون بر اساس فرایند 4 نانومتری ساخته شده است، گوشی های جدید اپل می‌توانند شارژدهی بسیار بهتری نسبت به نسل‌های قبلی داشته باشند.

کالبدشکافی آیفون 14 پرو مکس

اما چیزی که در مدل‌های Pro سری آیفون 14 واقعا متفاوت است، دوربین TrueDepth است که از سنسورهای فیس آی دی و دوربین جلو تشکیل می‌شود. این بار اپل سنسور مجاورت را در زیر نمایشگر قرار داده، به طوری که همه اجزا در ناحیه‌ای 30 درصد کوچکتر از ناچ یا بریدگی آیفون 13 پرو مکس قرار می‌گیرند. همانطور که می‌بینیم ماژول دوربین TrueDepth جدید در واقع بسیار کوچک‌تر است که به اپل امکان ساخت جزیره پویا یا Dynamic Island را می‌دهد.

کالبدشکافی آیفون 14 پرو مکس

آیفون 14 پرو مکس مانند نسل قبلی خود دارای سه لنز دوربین در قاب پشتی است؛ با این حال مدل‌های Pro امسال دارای یک لنز واید جدید 48 مگاپیکسلی با سنسور بسیار بزرگتر هستند که این به وضوح از داخل گوشی قابل مشاهده است. از دیگر نکاتی که در ویدیوی کالبدشکافی آیفون 14 پرو مکس می‌توان مشاهده کرد باید به ماژول اتصال ماهواره‌ای و عدم وجود درگاه سیم کارت (فقط در مدل‌های فروخته شده در بازار ایالات متحده آمریکا) اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*