آوروس کومندانت 2023

آوروس کومندانت 2023، رولزرویس روسی رونمایی شد

آوروس کومندانت 2023 به عنوان رولزرویس روسی معرفی شد. در ادامه با مشخصات نسخه روسی رولزرویس کالینان آشنا خواهیم شد.

آوروس موتورز که به عنوان یک شرکت نوپا در شهر مسکو روسیه مستقر است محصولات خود را با کپی‌برداری از محصولات رولزرویس تولید و به بازار عرضه می‌کند. در همین راستا به تازگی تصاویری از محصول جدید این شرکت با نام آوروس کومندانت 2023 منتشر شده که باید آن را نسخه روسی رولزرویس کالینان دانست. این خودرو قرار است در تاریخ 7 مهر 1401 طی یک مراسم رسمی در مسکو معرفی شود.

مشخصات آوروس کومندانت 2023

آوروس کومندانت 2023

آوروس کومندانت 2023 با 5380 میلی‌متر‌طول و 3100 میلی‌متر فاصله محوری می‌تواند برای سرنشینان فضای بسیار مناسبی را ارائه دهد. این خودرو روی پلتفرم ماژولار توسعه یافته و دولت فدرال روسیه نیز بودجه ساخت آن را تامین کرده است. آوروس موتورز مدتی قبل از لیموزین آوروس سنا نیز پرده برداشته بود و طبق شنیده‌ها نسخه روسی رولزرویس کالینان نیز قرار است روی همین پلتفرم توسعه پیدا کند.

آوروس کومندانت 2023

کومندانت 2023 به یک موتور هیبریدی متشکل از پیشرانه الکتریکی و پیشرانه 4.4 لیتری بنزینی با دو توربو مجهز شده که می‌تواند به شکل ترکیبی قدرتی برابر با 538 اسب بخار را به تولید برساند. همچنین طبق شنیده‌ها نسخه روسی رولزرویس کالینان با 4 ترکیب‌بندی موتور روانه بازار خواهد شد. مشخصات کامل این شاسی بلند لوکس پس از معرفی رسمی آن منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*