قابلیت جدید واتساپ

قابلیت جدید واتساپ، جستجوی آزار دهنده در پیام ها را راحت‌تر می‌کند

قابلیت جدید واتساپ باعث جستجوی آسان در پیام‌ها خواهد شد. در ادامه با نحوه عملکرد این قابلیت جدید واتس اپ آشنا خواهیم شد.

واتس اپ به عنوان یکی از محبوب‌ترین پیام رسان‌ها در جهان محسوب می‌شود و توسعه‌دهندگان آن نیز همواره با ارائه قابلیت‌های جدید سعی دارند سطح رضایت کاربران خود را افزایش دهند. در همین راستا واتس اپ به زودی به قابلیت جدیدی مجهز می‌شود که با آن فرایند جستجوی پیام‌ها در چت بسیار آسان خواهد شد.

جزئیات قابلیت جدید واتساپ برای جستجوی پیام

قابلیت جدید واتساپ

طبق قابلیت جدید واتس اپ، پیام‌ها بر اساس تاریخ ارسال دسته‌بندی خواهند شد تا کاربران بتوانند به آسانی به آنها مراجعه کنند. در واقع زمانی که این ویژگی جدید در اختیار کاربران قرار گرفت، آنها در صفحه واتس آپ خود به یک نماد تقویم دسترسی خواهند داشت که با ضربه زدن روی آن می‌توان به تاریخ دلخواه مراجعه کرده و تمام پیام‌های مربوط به آن تاریخ مورد نظر را مشاهده کنند.

علاوه بر این قابلیت، واتساپ برای کاربران خود ویژگی جدیدی را در نظر گرفته که امکان شرکت در نظرسنجی‌های درون برنامه‌ای را به همراه خواهد داشت. در واقع کاربران قادر خواهند بود در خصوص قابلیت‌ها و خدمات این پیام رسان نظر دهند. همچنین امکان رد دعوت‌ها برای شرکت در این نظرسنجی‌ها نیز وجود خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*