گوشی تکنو Camon 19 Pro Mondrian

گوشی تکنو Camon 19 Pro Mondrian با قابلیت تغییر رنگ بدنه معرفی شد

پیش‌تر کمپانی Tecno گوشی کامن 19 پرو را در دو رنگ معرفی کرده بود؛ حالا اما نسخه سوم با رنگ و لعاب خاص به آن‌ها اضافه شده است. با گوشی تکنو Camon 19 Pro Mondrian آشنا شوید.

تکنو Camon 19 Pro Mondrian با قابلیت تغییر رنگ بدنه، وارد بازار گوشی های هوشمند هند شد. طراحی منحصر به فرد آن، الهام گرفته از آثار هنری پیت موندریان، یکی از نقاشان شهیر قرن بیستم است؛ با همان خطوط ضخیم، زوایای صاف و مستطیل‌های بزرگ و کوچک!

پیت موندریان

کمپانی سازنده برای قابلیت تغییر رنگ، از فناوری پلی‌کروماتیک فتوایزومر استفاده کرده است. این، به کاور مونوکروم گوشی امکان می‌دهد که در زیر نور، به چندین رنگ مختلف در آید.

هر یک از خانه‌های چهارگوش روی دستگاه در معرض نور خورشید، چند تُن رنگ آبی و بنفش را نشان می‌دهند؛ طراحی خاصی که ثمره‌ی 22 مرحله پردازش و 500 مرتبه تست است.

اما از این طراحی نوآورانه که بگذریم، مشخصات فنی گوشی مشابه سایر مدل‌های هم‌رده است. درباره یک موبایل 6.8 اینچی صحبت می‌کنیم که یک صفحه نمایش فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتز دارد. از تراشه هلیو G96 مدیاتک قدرت می‌گیرد و دارای ترکیب حافظه 8+128 گیگابایتی است. البته وجود شیار اختصاصی کارت microSD، تا سقف 512 گیگ به فضای ذخیره‌سازی اضافه می‌کند.

مشخصات اپتیک تکنو کامن 19 پرو موندریان ادیشن، شامل دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی،  دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با سنسور RGBW، یک دوربین 50 مگاپیکسلی با زوم 2 برابر و یک سنسور 2 مگاپیکسلی می‌شود. دوربین اصلی از لرزشگیر اپتیکال و الکترونیکی تصویر و HDR هم پشتیبانی می‌کند.

باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با فست شارژ 33 وات و سیستم عامل اندروید 12 در قالب HiOS 8.6، دیگر ویژگی‌های گوشی جدید تکنو محسوب می‌شوند.

قیمت گوشی تکنو Camon 19 Pro Mondrian

فروش این گوشی 4G از هفته آینده با قیمتی معادل 225 دلار، در کشور هند آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*