سامسونگ

سامسونگ در رویداد بین‌المللی طراحی 2022 موفق به کسب 42 جایزه شد

شرکت سامسونگ در رویداد بین‌المللی جایزه طراحی عالی 2022 یا IDEA 2022 توانست 42 جایزه شامل 2 طلا، 5 نقره و یک برنز را از آن خود کند.

رویداد بین‌المللی جایزه طراحی عالی یا IDEA به عنوان یکی از معتبرترین برنامه‌های جوایز طراحی در جهان محسوب می‌شود که نخستین بار توسط انجمن طراحان صنعتی آمریکا در سال 1980 برگزار شد. این رویداد در سال جاری نیز برندگان در 20 بخش از جمله استراتژی طراحی، تعامل دیجیتال، فناوری مصرف‌کننده و خانه را معرفی کرد. این رویداد در انتخاب برندگان معیارهای اصلی چون منفعت جامعه، سود کاربر و نوآوری در طراحی را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

شرکت سامسونگ نیز در رویداد بین‌المللی جایزه طراحی عالی 2022 موفق شد 42 جایزه شامل 2 طلا، 5 نقره و یک برنز را از آن خود کند. این شرکت کره‌ای علاوه بر این 42 جایزه توانست در 34 فینال این رویداد با موضوع ارتقای سبک زندگی و تجربه مصرف‌کننده حضور پیدا کند. به طور کلی سامسونگ در طراحی محصولات ارزش‌های در حال تغییر و فناوری‌های نوآورانه خود را به معرض نمایش می‌گذارد.

در همین راستا جین سو کیم، معاون اجرایی مرکز طراحی شرکت سامسونگ بیان کرد برای سامسونگ ارائه یک تجربه بهینه برای تغییر ارزش‌ها و سبک زندگی مصرف‌کنندگان بسیار حائز اهمیت است. ما همواره در تلاشیم تا تجربیاتی پایدار با نوآوری‌های خلاقانه را به مشتریان خود ارائه دهیم.

درخشش سامسونگ در رویداد بین‌المللی طراحی 2022

محصولات Bespoke موفق به کسب طلا شدند

مجموعه کامل آشپزخانه Bespoke سامسونگ که شامل ماشین ظرفشویی، مایکروفر، فر و یخچال می‌شود در این رویداد توانست جایزه طلا را از آن خود کند. طبق فلسفه محصولات سری Bespoke که برای برآورده کردن نیازهای مهم کاربران در نظر گرفته شده، این سری جدید از طراحی یکپارچه با امکان شخصی‌سازی متنوع بهره می‌برند تا با فضای آشپزخانه کاربران بیشترین هماهنگی را داشته باشند.

سامسونگ

یخچال چهار در معروف به در فرانسوی که اخیرا در آمریکای شمالی معرفی شده از طراحی ویژه‌ای بهره می‌برد که می‌تواند نهایت راحتی را برای کاربران به همراه داشته باشد؛ چرا که به پنل‌های قابل تعویض در مجهز شده و مشتریان می‌توانند آن را طبق سبک زندگی خود خریداری کنند. در فضای داخلی این یخچال نیز بخش Beverage Center در نظر گرفته شده تا آلودگی به میزان چشمگیری کاهش پیدا کند. این ویژگی قادر به ذخیره‌سازی آب تمیز و تصفیه‌شده بوده و یخ‌ساز دوگانه خودکار آنن یز می‌تواند با سرعت زیادی یخ مکعبی کوچک بسازد.

جاروبرقی Bespoke Jet که به یک محفظه تمیز همه‌کاره مجهز شده نیز توانست جایزه طلایی این رویداد را دریافت کند. این دستگاه تجربه جدیدی از تمام فرایند شامل تمیز کردن، دفع و ذخیره‌سازی را ارائه خواهد داد. کاربران با قرار دادن جاروبرقی روی حالت Clean Station قادر خواهند بود با فشردن یک دکمه ساده سطل گردوغبار را به آسانی تخلیه کرده و از آلوده شده هوای خانه جلوگیری کنند. طراحی کامل و ویژه این جاروبرقی باعث شده تا این دستگاه بتواند با هر فضای زندگی هماهنگ شود.

کسب جوایز متنوع برای طراحی پیشرفته

تبلت گلکسی تب 8 نیز با ویژگی‌های متمایز خود توانست در این رویداد جایزه نقره‌ای را دریافت کند. از قابلیت‌های برجسته این تبلت سامسونگ می‌توان به نمایشگر امولد 14.6 اینچی، ابعاد باریک، وزن سبک و بدنه‌ای مقاوم اشاره کرد.

سامسونگ

سامسونگ برای محافظت از صفحه‌نمایش عریض این تبلت از قاب آلومینیومی Armor استفاده کرده تا این دستگاه بتواند مقاومت بالایی در برابر خش داشته باشد و کمتر آسیب ببیند. این تبلت به یک پد شارژ اختصاصی قلم اس در پشت مجهز شده که البته طراحان آن به شکل یکپارچه با محفظه دوربین ادغام کردند تا این تبلت طراحی جذاب‌تری داشته باشد.

سامسونگ

برنامه استفاده مجدد گلکسی در خانه (Galaxy Upcycling at Home) نیز توانست در این رویداد جایزه نقره‌ای را از آن خود کند. این برنامه در قالب یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری امکان استفاده مجدد را برای گوشی‌های قدیمی گلکسی فراهم کرده است. کاربران از طریق برنامه SmartThings قادرند گوشی های هوشمند بلااستفاده را به دستگاه‌های خانگی هوشمند چون مانیتور مراقب از کودک یا نگهداری از حیوانات تبدیل کنند.

از سایر برندگان مدال نقره سامسونگ در این رویداد می‌توان به صفحه کلید هندی سامسونگ، سنسور آشپزی و هود هوای سامسونگ اشاره کرد. در واقع صفحه کلید هندی سامسونگ نسخه بهینه‌شده از صفحه کلید گوشی هوشمند بوده که از قابلیت پشتیبانی از تایپ سریع و آسان‌تر به 29 زبان هندی بهره می‌برد.

صفحه کلید هندی

سنسور آشپزی نیز امکانی را فراهم می‌کند تا کاربران با اتصال اجاق گاز سامسونگ به سرویس آشپزخانه SmartThings بتوانند غذای مورد نظر خود را به شکل هوشمند و آسان آماده کنند. هود هوای سامسونگ هم یک طرح مفهومی از ترکیب عملکردهای تصفیه‌کننده هوا، تهویه مطبوع و هود بوده که با هدف ارتقای محیط آشپزی در آشپزخانه‌های جنوب غربی آسیا طراحی شده است.

گلکسی زد فلیپ 3

علاوه بر این، گوشی گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ نیز موفق به دریافت جایزه برنز شد. این گوشی به امکان جدیدی برای شخصی‌سازی گوشی با استفاده از حلقه یا بندهای رنگارنگ مجهز شده است.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*