واتساپ

آپدیت جدید واتساپ چند ویژگی بسیار کاربردی را به این پیام‌رسان اضافه می‌کند

آپدیت جدید واتساپ با چند ویژگی کاربردی جذاب از جمله امکان مخفی‌سازی وضعیت آنلاین، به زودی برای نسخه پایدار این پیام‌‌رسان منتشر خواهد شد.

تیم مارک زاکربرگ طی ماه گذشته سه آپدیت جدید با محوریت حفظ حریم خصوصی را برای نسخه بتا پیام‌‌رسان واتساپ منتشر کرده است. این به‌روزرسانی‌ها شامل امکان خروج از گروه به‌طور نامحسوس، مسدودسازی قابلیت اسکرین‌شات در پیام‌های موقت و مخفی کردن وضعیت آنلاین هستند. انتشار این ویژگی‌های جدید از چند روز گذشته برای برخی از کاربران اندروید آغاز شده است.

به‌گزارش WaBeInfo، نسخه بتای واتساپ 2.22.20.7 و 2.22.20.9 در پلتفرم اندروید، امکان مخفی کردن وضعیت آنلاین شما را به حداکثر می‌رساند. این قابلیت پس از عبور از مرحله آزمایش، برای نسخه نهایی Whatsapp منتشر خواهد شد.

قابلیت جدید مخفی کردن وضعیت آنلاین در آپدیت جدید واتساپ

به‌طور کلی، اضافه شدن یک ویژگی جدید برای اولین بار در برنامه بتای واتساپ، به معنای انتشار قطعی آن برای نسخه پایدار نیست. با این حال، گزینه مخفی کردن وضعیت آنلاین، یک قابلیت مهم است و از آنجا که متا به‌طور رسمی از انتشار آن خبر داده، در نهایت کاربران این برنامه، به‌روزرسانی مذکور را طی روزهای آتی دریافت خواهند شد.

ویژگی واتساپ

این ویژگی جدید با هدف افزایش حریم خصوصی کاربر طراحی شده و از طریق اسکرین‌شات فوق که توسط WaBeInfo منتشر شده، قابل مشاهده است. در بخش Last Seen (آخرین بازدید)، گزینه‌ها ثابت مانده‌اند، اما یک گزینه جدید برای پنهان ماندن کاربر در حین آنلاین شدن اضافه شده که از میان «همه» یا «مانند آخرین بازدید» می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*