تفاوت گلکسی S23 با نسل قبل

تنها تفاوت ظاهری گلکسی S23 با نسل قبل مشخص شد؛ چیزی که اصلا به چشم نمی‌آید!

اخیرا تصاویری منتشر شده‌اند که تفاوت ظاهری گلکسی S23 با نسل قبل را نشان می‌دهند. سامسونگ روی چیزی دست گذاشته است که شاید به چشم نیاید و یا اینکه کاربران از آن استقبال نکنند.

هفته گذشته Ice Universe که از افشاگران معروف دنیای گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید، ابعاد دقیق سری گلکسی S23 را منتشر کرد و متوجه شدیم که گوشی‌های پریمیوم شرکت کره‌ای از این نظر تفاوتی چندانی با نسل قبل ندارند. در واقع پرچمداران جدید سامسونگ تنها چند دهم میلی‌متر بلندتر و عریض‌تر شده‌اند. حالا مشخص شده است که این تغییر ابعاد به چه چیزی مربوطه می‌شود.

تفاوت ظاهری گلکسی S23 با نسل قبل؛ حرکت بر خلاف جهت بازار

سامسونگ تصمیم گرفته برخلاف دیگر شرکت‌ها که به سمت نمایشگرهای بدون حاشیه حرکت می‌کنند، حاشیه‌های اطراف نمایشگر را در سری گلکسی S23 افزایش دهد. بدین ترتیب مدل استاندارد گلکسی S23 همچنان از یک نمایشگر ۶.۱ اینچی بهره خواهد برد؛ اما حاشیه‌ها در هر چهار طرف نسبت به نسل قبل ۰.۱۵ میلی‌متر بیشتر خواهند شد.

تفاوت گلکسی S23 با نسل قبل

همچنین گفته می‌شود که گلکسی S23 پلاس در مقایسه با گلکسی S22 پلاس ۰.۴ میلی‌متر بلندتر و عریض‌تر خواهد بود. با توجه به اینکه این گوشی از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی بهره می‌برد، می‌توان گفت که حاشیه‌ها ۰.۲ میلی‌متر بیشتر خواهند شد.

در شایعات منتشر شده گفته شده بود که گلکسی S23 اولترا نیز نسبت به پرچمدار کنونی سامسونگ اندکی بزرگتر خواهد بود (۰.۱ میلی‌متر در ارتفاع و ۰.۲ میلی‌متر در عرض)؛ بنابراین این گوشی نیز در کمال تعجب حاشیه‌های بیشتری خواهد داشت. اما آیا ۰.۱۵ میلی‌متر افزایش حاشیه در چهار سمت نمایشگر Galaxy S23 موضوع مهمی است؟ تا حدودی بله.

کاربران انتظار دارند که نمایشگر گوشی‌ها نسبت به سال گذشته پیشرفت داشته باشند. در حال حاضر شایعات به کیفیت +FHD برای گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس و کیفیت +QHD برای مدل اولترا اشاره داشته‌اند. با توجه به ثابت ماندن ابعاد و کیفیت نمایشگر در سری گلکسی S23، تنها تفاوت ظاهری این مدل نسبت به نسل قبل بیشتر شدن حاشیه‌ها خواهد بود و همین می‌تواند یک تصویر منفی از آنها در ذهن کاربران ثبت کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*