چانگان رایتون پلاس 2023

چانگان رایتون پلاس 2023 برای رقابت با سدان محبوب تویوتا به میدان آمد

چانگان رایتون پلاس 2023 برای رقابت با سدان تویوتا کمری معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات سدان جدید چانگان آشنا خواهیم شد.

چانگان از سدان جدید خود با نام رایتون پلاس 2023 پرده برداشت. محصول جدید چانگان که نسخه بازطراحی شده از چانگان رایتون CC محسوب می‌شود طبق جدیدترین زبان طراحی این خودروساز چینی طراحی شده است. چانگان قصد دارد با عرضه این خودرو با تویوتا کمری، سدان محبوب تویوتا به رقابت بپردازد.

معرفی چانگان رایتون پلاس 2023

بخش طراحی

چانگان رایتون پلاس 2023

طراحان برای چانگان رایتون پلاس 2023 یک جلوپنجره بدون قاب و خطوط بدنه صاف همانند خودروهای UNI این خودروساز را در نظر گرفتند که باعث جذابیت این خودرو شده است. در نمای جلوی این خودرو نیز طراحان چراغ‌های جلو را با یک هدلایت نازک به جلوپنجره متصل کردند. همچنین یک شادولاین سیاه رنگ نیز چراغ‌های جلو را از سپر جلوپنجره جدا کرده است.

چانگان رایتون پلاس 2023

از سایر ویژگی‌های طراحی این خودرو می‌توان به حجیم‌تر شدن کاپوت، ورودی هوای گسترده در پایین سپر، قاب مثلثی در کناره‌های سپر به همراه عناصر کروکی اشاره کرد. این خودرو از رینگ‌هایی با طراحی دو رنگ تیره و روشن با الگوی جهت‌دار نیز بهره می‌برد. طراحان برای پایین درها خطوط کرومی نیز در نظر گرفتند که باعث جذابیت نمای کناری شده است.

چانگان رایتون پلاس 2023

این شرکت چینی برای نمای عقب این خودرو نیز چراغ‌هایی با لامپ‌های تیره رنگ به شکل سراسری با طرح منحنی را در نظر گرفته که نمای جذبی را به وجود آورده است. طول چانگان رایتون پلاس 2023 به 4.8 متر، عرض آن 1.82 متر، ارتفاع آن 1.48 متر و فاصله بین محورهای آن نیز به 2.77 متر می‌رسد.

امکانات

Changan Raeton PLUS

چانگان برای سدان جدید خود سیستم تشخیص چهره Face ID را در نظر گرفته است که قادر به شناسایی راننده پس از سوار شدن بوده و به شکل خودکار نیز می‌تواند موقعیت صندلی، نور و سایر تجهیزات را تنظیم کند. همچنین تمام تنظیمات برای راننده‌ها قابل ذخیره‌سازی خواهد بود. از سایر تجهیزات این خودرو می‌توان به سیستم نظارت بر خستگی راننده، ضبط کننده رانندگی 360 درجه، کروز کنترل تطبیقی داخلی، دوربین پانوراما و شارژ بی‌سیم اشاره کرد.

مشخصات فنی

Changan Raeton PLUS

چانگان رایتون پلاس 2023 به یک موتور 1.5 لیتر مجهز شده شده که می‌تواند قدرتی برابر با 188 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 7 سرعته‌ی تر دو کلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد. مصرف سوخت این خودرو نیز به شکل ترکیبی به ازای هر 100 کیلومتر حدود 6.44 لیتر خواهد بود. این سدان چینی با هدف رقابت با تویوتا کمری و فولکس واگن پاسات روانه بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*