شارژر و پاوربانک RavPower

بررسی شارژر و پاوربانک های جدید RavPower در بازار ایران

ما در استودیوی گجت نیوز به بررسی دو مدل شارژر و دو مدل پاوربانک RavPower پرداخته‌ایم که در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کرده و با ویژگی‌ها و مشخصات این چهار محصول راوپاور برای بازار ایران آشنا شوید.

راوپاور یکی از تولیدکنندگان مطرح شارژرهای همراه و پاوربانک در جهان است که در سال 2011 میلادی تاسیس شد و در این یک دهه توانست جای خود را در بین شرکت‌های موفق و مشهور این حوزه پیدا کند. این برند در آمریکا متولد شده، اما محصولات آن در کشور چین به تولید می‌رسد و اکنون نیز به همراه گارانتی رسمی به بازار کشورمان رسیده‌اند. محصولات RavPower از فناوری‌های مدرنی مثل شارژ سریع QC و استانداردهای CE و RoHS بهره می‌برند و از لحاظ کیفیت نیز در سطح بسیار قابل قبولی قرار دارند. به همین دلیل شاهد صادر شدن محصولات راوپاور به کشورهای مختلف جهان هستیم که یکی از آنها ایران خواهد بود.

شارژر و پاوربانک RavPower

در این مطلب قصد داریم دو پاوربانک و دو شارژر جذاب از برند RavPower را بررسی کنیم. قبل از هر چیز شما را دعوت می‌کنیم که ویدیوی بررسی شارژر و پاوربانک RavPower را که به صورت اختصاصی در استودیوی گجت نیوز تهیه شده، مشاهده کنید و در ادامه توضیحات مختصری درباره این چهار محصول ارائه خواهیم داد.

ویدیوی بررسی شارژر و پاوربانک RavPower

محصول اول PD Pioneer 10000 است که یک پاوربانک 10 هزار میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع 18 واتی محسوب می‌شود. این پاوربانک از اندازه بسیار کوچکی بهره می‌برد که تقریبا به اندازه یک کارت عابربانک است. بدنه این پاوربانک از جنس آلومینیوم به رنگ مات است که طراحی خوش‌دست، جمع و جور و زیبایی دارد. درگاه شارژ سریع و درگاه یو اس بی PD یا پاور دلیوری در دو سمت این پاوربانک دیده می‌شوند.

شارژر و پاوربانک RavPower

محصول دوم، پاوربانک 6700 میلی‌آمپرساعتی RavPower است که وزن کمتری نسبت به مدل اول دارد و در آن خبری از بدنه آلومینیومی و شارژ سریع نیست و فقط یک درگاه خروجی یو اس بی روی‌ آن دیده می‌شود.

شارژر و پاوربانک RavPower

در ادامه به شارژرهای همراه دیواری راوپاور می‌رسیم. مدل اول 90 واتی است که شاید با داشتن آن از تمام شارژرهای دیگر بی نیاز شوید. امکان شارژ گوشی، دوربین، ایربادز و حتی لپ تاپی که از یو اس بی PD پشتیبانی می‌کند، با این شارژر قدرتمند و جذاب وجود خواهد داشت. یک کابل یو اس بی C باکیفیت هم همراه با این شارژر به خریداران عرضه می‌شود.

شارژر و پاوربانک RavPower

در نهایت به یک شارژر مسافرتی جمع و جور می‌رسیم که دو درگاه روی آن قرار دارد؛ یک درگاه تایپ سی پاور دلیوری با توان 20 وات و دیگری یک درگاه تایپ A با توان خروجی 10 وات که با آنها می‌توانید دو دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنید. تکنولوژی iSmart هم روی هر چهار شارژر و پاوربانک معرفی شده وجود دارد که قادر است به صورت هوشمند، دستگاه شما را شناسایی کند و توان خروجی را متناسب با آن تنظیم کند.

شارژر و پاوربانک RavPower

این چهار محصول با گارانتی معتبر آواژنگ وارد بازار ایران شده‌اند و هم‌اکنون می‌توانید آنها را از طریق فروشگاه‌های آنلاین یا فیزیکی خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*