اپلنت

فروشگاهی که خرید از آن هنوز هم به صرفه است

اُپلنت یک فروشگاه اینترنتی خرید کالای دیجیتال است که بر پایه درک نیازهای واقعی خریداران گوشی و گجت بنا شده و مهم‌ترین خواسته‌های خریداران و کاربران را در نظر گرفته‌است. فروشگاه اینترنتی اُپلنت علاوه بر فروش محصولات به‌روز و پرطرفدار بازار، اخبار به روز، و تحلیل، نقد و بررسی محصولات را به عنوان یک روش درست برای انتخاب صحیح کاربر عرضه می‌کند.

چرا اُپلنت؟

انواع گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و سایر لوازم جانبی دیجیتال در فروشگاه اینترنتی اُپلنت عرضه می‌شود. تفاوت آشکار فروشگاه اینترنتی اُپلنت با هزاران فروشگاه آنلاین موجود در سرتاسر وب فارسی، ارزش‌هایی است که به خرید کالای دیجیتال می‌افزاید. بخشی از این ارزش‌ها، شعارهای رایجی است که سایر فروشگاه‌های اینترنتی به آن‌ها می‌پردازند ولی در عمل رخ نمی‌دهد. ارزش اُپلنت به شفافیت قیمت‌گذاری و خدماتی است که ارائه می‌کند. به عنوان مثال، قیمت گوشی موبایل در اُپلنت به شکلی تضمیمی پایین‌تر از سایر فروشگاه‌های اینترنتی است. دلیل اصلی این مسئله به تامین و خرید مستقیم این دسته از محصولات باز می‌گردد.

خرید

یکی دیگر از ویژگی‌های فروشگاه آنلاین اُپلنت، تامین سریع جدید‌ترین گوشی‌ موبایل بازار است. برخی از این محصولات کمتر از یک هفته پس از معرفی در اُپلنت لیست می‌شوند و خریداران می‌توانند این کالاها را با قیمتی پایین‌تر از سایر فروشگاه‌ها خریداری کنند. این موضوع تنها مختص محصولات شناخته‌ شده‌ای مانند گوشی سامسونگ، گوشی‌ اپل (آیفون) نیست، بلکه برند‌های چینی نیز، که امروزه طرفداران زیادی دارند، مشمول تامین سریع کالا هستند. به عنوان مثال انواع گوشی شیائومی در مدت کوتاهی پس از عرضه جهانی در فروشگاه اُپلنت لیست شده و قابل سفارش هستند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم فروشگاه اینترنتی اُپلنت، ارسال کالا در کمتر از ۲۴ ساعت برای شهر تهران است. با اُپلنت لازم نیست که زمان زیادی را برای دریافت کالای خود منتظر بمانید. این ویژگی، در کنار خرید گوشی موبایل به پایین‌ترین قیمت بازار، دو ویژگی لازم و غیر قابل چشم‌پوشی در خرید کالای دیجیتال است، اما کافی نیست.

مسئله مهم دیگر در خرید گوشی موبایل و سایر کالاهای دیجیتال، گارانتی معتبر و ضمانت اصالت کالا است. تامین کالا از منابع معتبر و سفارش محصول به تامین کننده اصلی، یکی از اصول تیم تامین اُپلنت است. هیچ‌کدام از محصولات اُپلنت غیر اصل نیست و اُپلنت محصولات جعبه باز، مرجوعی یا نوسازی شده را به فروش نمی‌رساند. گارانتی اصالت مهم‌ترین خدمتی است که اُپلنت به مشتریان خود عرضه می‌کند.

خرید

گارانتی اصالت کالا چیست؟

در حقیقت گارانتی اصالت کالا به صورت مستقیم به آکبند بودن محصول اشاره می‌کند تا اصل بودن آن. تشخیص گوشی‌های اصلی آيفون از مدل‌های فیک و تقلبی کار نسبتا ساده‌ای است. گوشی موبایل آیفون به درجه‌ای از کیفیت رسیده که ساخت نمونه مشابه برای تولیدکنندگان چینی کار پرهزینه‌ای است. اما قیمت بالای گوشی‌های آيفون و محصولات رده بالای سامسونگ، باعث شده تا برخی از سودجویان گوشی‌های جعبه باز و مدل‌های ریفربیش شده را به جای کالای نو و با قیمت گوشی آکبند بفروشند.

گارانتی اصالت کالا در فروشگاه اینترنتی اُپلنت علاوه بر تضمین اصل بودن محصول، به آکبند بودن آن نیز اشاره می‌کند تا خریداران بدون دغدغه پول خود را صرف خرید گوشی موبایل اصل، دست اول و آکبند کنند. موضوعی که در هنگام خرید کالای دیجیتال از فروشگاه‌های اینترنتی یک مسئله مهم و جدی برای خریداران است.

اُپلنت تنها یک فروشگاه آنلاین برای خرید گوشی موبایل نیست. در فروشگاه اینترنتی اُپلنت می‌توانید جدید‌ترین محصولات عرضه شده در بازار را با بهترین قیمت موجود خریداری کنید، بدون این که بابت اصل بودن محصول، یا گارانتی دریافتی دغدغه داشته باشید. در عین حال مجله اینترنتی اُپلنت جدید‌ترین اخبار حوزه تکنولوژی، نوسانات قیمت و نقد و بررسی انواع گوشی‌ موبایل و سایر کالاهای دیجیتال را برای یک انتخاب بهتر با شما به اشتراک می‌گذارد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*