خودروی ایرانی

چهار خودروی ایرانی در کاراکاس مونتاژ می‌شوند

رئیس جمهور ونزوئلا در نمایشگاه علمی، فناوری و صنعتی ایران و ونزوئلا اعلام کرد چهار خودروی ایرانی در کاراکاس مونتاژ و به بازار این کشور عرضه خواهند شد.

نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا اخیرا در نمایشگاه علمی، فناوری و صنعتی ایران و ونزوئلا در کاراکس حضور پیدا کرد و گفت 4 مدل خودروی ایرانی توسط شرکت Venirauto در کاراکس تولید و به بازار این کشور عرضه خواهند شد.

جزئیات مونتاژ چهار خودروی ایرانی در کاراکاس 

رئیس جمهور ونزوئلا در ادامه گفته‌های خود بیان کرد تولید این خودروها برای مردم ونزوئلا صرفه‌جویی اقتصادی را به همراه دارد؛ زیرا این خودروها به ازای هر 100 کیلومتر فقط 7 لیتر سوخت مصرف خواهند کرد. وی در ادامه ونزوئلا را بازاری قدرتمند برای فروش خودرو دانست و گفت این کشور به انتقال فناوری و دانش برای راه‌اندازی و ساخت یک شهر صنعتی تمایل دارد.

مادورو در ادامه اعلام کرد ما از فرصت حضور مدیران قدرتمندترین شرکت‌های ایرانی در حوزه‌های علمی، فناوری و صنعتی در ونزوئلا استفاده خواهیم کرد. در ابتدا واردات تجهیزات همودیالیز به ونزوئلا در دستور کار قرار خواهد گرفت و در مرحله بعد ساخت آنها را آغاز خواهیم کرد. وی افزود قصد داریم طی یک توافق دو جانبه نوجوانان ونزوئلایی را برای شرکت در دوره‌های آموزشی علمی و فناوری به ایران اعزام کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*