اولین تریلر The Last of Us

اولین تریلر بلند سریال The Last of Us منتشر شد

اولین تریلر The Last of Us – د لست آف آس، سریال ساخته شده توسط پلتفرم محبوب اچ‌بی‌او منتشر شد.

تریلر سریال د لست آف آس که اقتباسی از بازی‌ای با همین نام است، منتشر شد. این اولین تریلر بلند د لست آف آس است که در آن شاهد اتمسفر و فضای سریال بعلاوه شخصیت‌های جدید و قدیمی آن هستیم. همچنین اولین صحنه تریلر همان صحنه‌ایست که ابتدای بازی معروف و محبوب پخش می‌شود.

با وجود اینکه تریلر سریال اطلاعات زیادی را در اختیار طرفداران قرار داده است، اما همچنان تاریخ پخش سریال مشخص نیست. تنها اطلاعات موجود حاکی از آن است که در سال 2023 شاهد پخش این لایو اکشن خواهیم بود.

در ماه نوامبر سال 2022 پلتفرم اچ‌بی‌او ساخت سریال د لست آف آس را تایید و اعلام کرد. کارگردان سریال نیل دراکمن و نویسنده آن کریگ مازن، خالق سریال چرنوبیل است. بازیگرانی که در این اقتباس به ایفای نقش می‌پردازند، بلا رمزی، پدرو پاسکال، گابریل لونا، آنا تورو و نیکو پارکر هستند.

هر فصل از سریال شامل 10 قسمت تقریبا یک ساعته خواهد بود. و داستان آن نیز حول محور داستان بازی میچرخد با این حال که یکسری تغییرات جزئی در آن اعمال شده است. نیل دراکمن در این باره می‌گوید:«تغییراتی که قرار است در سریال اعمال کنیم، باعث کامل تر شدن داستان روایت شده در بازی هم خواهد شد.»

دراکمن در ادامه گفت:«قسمت‌های جدیدی که به سریال اضافه کرده‌ایم، باعث جذاب شدن آن خواهند شد. من فکر می‌کنم که هم طرفداران بازی د لست آف آس و هم مشتاقان سریال، از این لایواکشن اقتباس شده لذت خواهند برد.»

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*