سریال The Last of Us

بازیگران نقش دو شخصیت محبوب در سریال The Last of Us مشخص شد

شبکه HBO بالاخره از بازیگران نقش هنری و سم، برادران سیاه‌پوست و محبوب سریال The Last of Us رونمایی کرد.

در داستان د لست آو آس هنری و سم نقش کوتاهی داشتند، اما به واسطه‌ی پرداخت خوب و شخصیت‌پردازی درست این دو برادر سیاه‌پوست به دو شخصیت محبوب برای طرفداران تبدیل شدند. به همین خاطر بسیاری منتظر رونمایی از بازیگران نقش آن‌ها در سریال اچ‌بی‌او بودند و حالا این شبکه اعلام کرده لامار جانسون ایفای نقش هنری را برعهده دارد و کیوون وودارت نیز در نقش سم ظاهر خواهد شد. در بازی، جول و الی با این دو برادر در شهر پیتسبرگ روبه‌رو می‌شوند. اما در سریال آن‌ها در قسمت متفاوتی از داستان و شهر کنزاس با یکدیگر را ملاقات می‌کنند.

گذشته از این‌ها اطلاعات بسیار کمی از جزئیات فیلمنامه در دسترس است، اما می‌دانیم که کاراکترهای جدیدی به این سریال اضافه خواهند شد. این کاراکترهای جدید مارلون و فلورانس و یک زوج که هنوز اسم‌شان مشخص نیست، خواهند بود؛ افرادی که در تلاش‌اند تا در آن دنیای پسا-آخرالزمانی جان‌شان را از دست آلوده‌ها و انسان‌های رذل نجات دهند. هنوز چگونگی ارتباط این کاراکترها با داستان اصلی سریال مشخص نیست.

پدرو پاسکال نقش جول و بلا رامزی نقش الی را بازی می‌کنند. علاوه‌بر این، گابریل لونا قرار است نقش تامی را ایفا کند، همچنین صداپیشه تامی در بازی، جفری پیرس، در نقشی که هنوز اعلام نشده، در سریال ظاهر خواهد شد.

سریال The Last Of Us در سال 2023 پخش خواهد شد. از آنسو سونی و ناتی داگ هم ریمیک بازی The Last Of Us را در تاریخ 11 شهریور (2 سپتامبر) روانه بازار خواهند کرد تا طی ماه‌های آتی حسابی تب‌وتاب این مجموعه بالا بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*