باگ دوربین آیفون 14 پرو - iPhone 14 Pro

باگ عجیب دوربین آیفون 14 پرو به همراه لرزش وحشتناک + ویدیو

برخی کاربران آیفون 14 پرو – iPhone 14 Pro با باگ عجیب لرزش و سر و صدای بی‌وقفه دوربین مواجه شده‌اند. در ادامه شاهد ویدیوی آن باشید.

به نظر می‌رسد که خیلی از برنامه‌های شخص ثالث مطرح آن‌طور که باید برای فناوری دوربین جدید آیفون 14 پرو آماده نبوده‌اند. تعدادی از کاربران این گوشی پرچمدار جدید توانایی گرفتن عکس با برنامه‌های شخص ثالث نظیر اسنپ چت، تیک تاک و اینستاگرام را ندارند و با مشکلاتی مثل لرزش و حتی سر و صدای شدید دوربین رو به رو هستند.

باگ دوربین آیفون 14 پرو - iPhone 14 Pro

کاربران در توییتر و ردیت این مشکل خود با iPhone 14 Pro را با دیگران به اشتراک گذاشته‌اند. ظاهراً دوربین این گوشی در برنامه‌های اسنپ چت و اینستاگرام به لرزش می‌افتد و حتی سر و صدای بی‌توقفی ایجاد می‌کند، ولی اثری از چنین مشکلی در برنامه اصلی دوربین آیفون نیست. چندین ویدیو از این باگ عجیب دوربین آیفون 14 پرو منتشر شده است که نشان می‌دهند دوربین آن در برنامه‌های شخص ثالث به لرزش در می‌آید و در عین حال، خود ماژول دوربین نوعی صدای تق‌تق تولید می‌کند. در ادامه ویدیویی از کاربری در تیک تاک با نام Damian Munoz را مشاهده می‌کنید:

حداقل در حال حاضر به نظر می‌رسد فقط آیفون 14 پرو چنین مشکلی دارد. اکثر کاربران گفته‌اند که این باگ اذیت‌کننده در برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی از جمله اسنپ چت، تیک تاک و اینستاگرام رخ می‌دهد. از آنجا که این باگ فقط برنامه‌های شخص ثالث را تحت تاثیر قرار داده، تقریباً با اطمینان می‌توان گفت که ریشه آن به نرم‌افزار گوشی بر می‌گردد. احتمال دارد این برنامه‌ها برای تغییرات جدید دوربین iPhone 14 Pro آماده و بهینه‌سازی نشده باشند. به طور دقیق‌تر، شاید این مشکل با لرزش‌گیر یا ثابت‌ساز اپتیکال تصویر (Optical Image Stabilization) ارتباط داشته باشد؛ سر و صدای ماژول هم از این سرچشمه می‌گیرد.

تا به اینجا هیچ راهکاری برای باگ عجیب دوربین آیفون 14 پرو ارائه نشده است. احتمالاً باید به زودی آپدیتی برای برنامه‌های تحت تاثیر در دسترس قرار بگیرد. در نهایت لازم به ذکر است که آیفون 14 به تازگی به فروشگاه‌های رسمی اپل در سراسر جهان راه پیدا کرد. از اینجا می‌توانید از جزئیات بیشتری درباره وضعیت عرضه و قیمت همه مدل‌های این گوشی مطلع شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*