اپل واچ سری 8 ضد آب است

آیا اپل واچ سری 8 ضد آب است؟

ساعت های هوشمند، گجت هایی هستند که همیشه در دست دارید؛ پس احتمالش زیاد است که با آب و عرق بدن تماس پیدا کنند. اما اپل واچ سری 8 – Apple Watch Series 8 تا چه حد ضد آب است؟

اخیرا اپل، از ساعت های هوشمند جدید خود رونمایی کرد. اپل واچ سری 8 دارای تاییدیه WR50 است که تا عمق 50 متری، آن را ضد آب می‌کند. این یعنی اصلا نباید نگران تماس گجت با عرق، قطرات آب و بارش باران باشید. حتی کمپانی سازنده، اپل واچ 8 را برای شنا هم مناسب معرفی کرده است؛ اما باید چند نکته را بدانید.

اپل می‌گوید شما می‌توانید از این ساعت هوشمند فقط در آب‌های کم‌عمق استفاده کنید؛ منظور، شنا در استخر یا لب دریا است. ولی اگر سرعت و عمق آب زیاد باشد؛ این کمپانی استفاده از اپل واچ سری 8 را توصیه نمی‌کند؛ به عنوان مثال، هنگام انجام غواصی یا اسکی روی آب!

اپل واچ سری 8 ضد آب است؟

اگر به دنبال ساعت هوشمندی هستید که مقاومت بهتری در برابر آب داشته باشد، اپل واچ اولترا می‌تواند گزینه خوبی باشد؛ چرا که تاییدیه آن تا عمق 100 متر را پوشش می‌دهد و برای غواصی یا اسکی روی آب هم مناسب استفاده است.

مقاومت اپل واچ سری 8 فقط در برابر آب تمیز

این را هم فراموش نکنید که اپل واچ سری 8 فقط در آب تمیز از خود مقاومت نشان می‌دهد؛ یعنی در آب حاوی کف صابون، مواد شیمیایی قوی و سایر مایعات خورنده، می‌تواند آسیب ببیند. تاییدیه دیگر آن، IP6X برای مقاومت در برابر گرد و غبار است.

اما کمی هم به امکانات اپل واچ سری 8 و ویژگی‌های ارتقایافته‌ آن بپردازیم. این ساعت هوشمند یک سنسور دمایی جدید دارد که امکان رصد دقیق‌تر سلامت زنان را فراهم می‌کند. یک سنسور جنبشی جدید هم برای قابلیت Crash Detection در این گجت گنجانده شده است.

سرعت شارژ بیشتر، یک حالت جدید Low Power برای صرفه‌جویی در مصرف باتری و پشتیبانی از رومینگ بین‌المللی (نسخه سیمکارت خور) را هم به امکانات آن اضافه کنید. برای آشنایی بیشتر با این ساعت هوشمند، می‌توانید مطلب بررسی اولیه اپل واچ سری 8 را مطالعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*