ایرپاد پرو ۲

۵ دلیل برای اینکه به ایرپاد پرو ۲ اپل مهاجرت کنید

دومین نسل AirPods Pro اپل پیشرفت قابل توجهی داشته است. به همین خاطر دلایل زیادی برای مهاجرت از نسل اول به ایرپادز پرو ۲ وجود دارد.

ایرپادز پرو ۲ اپل تا چندروز دیگر وارد بازار می‌شود و این اولین باری است که شاهد عرضه نسل جدید این سری پس از سال ۲۰۱۹ هستیم. دلایل مختلفی برای مهاجرت به AirPods Pro 2 اپل از نسل اول آن وجود دارد. ولی ما در اینجا به ۵ تا از مهم‌ترین دلایل اشاره خواهیم کرد.

۱. حذف نویز فعال بهبودیافته و حالت شفاف انطباق‌پذیر

اگر از ایرپادز پرو قبلی استفاده کرده باشید، شما این را می‌دانید که به قابلیت لغو نویز فعال مجهز است. اکنون اپل می‌گوید ایرپادز پرو ۲ به لطف چیپ داخلی H2، از بهبود دو برابری عملکرد لغو نویز برخوردار است. چیپ جدید H2 علاوه بر این باعث ارتقا حالت شفاف به حالت شفاف انطباق‌پذیر شده است که به گفته کمپانی می‌تواند نویز محیط‌های پر سر و صدا مثل ابزار ساختمانی، بلندگوهای یک کنسرت و آژیر نیروهای امدادی در حال حرکت را کم کند.

ایرپاد پرو ۲

۲. روش‌های جدید برای شارژ ایرپادز پرو ۲

یکی از تفاوت‌های عمده بین دو نسل AirPods Pro اپل، امکان شارژ از طریق یک کیس مگ سیف است. این یعنی هندزفری اپل می‌تواند هم از طریق پورت لایتنینگ، هم شارژرهای بی‌سیم استاندارد Qi‌ و هم یک شارژر MagSafe شارژ شود.

حالا با هندزفری AirPods Pro 2 می‌توانید دیوایستان را علاوه بر این گزینه‌ها، با شارژر مغناطیسی اپل واچ نیز شارژ کنید. این مناسب کسانی است که یک شارژر MagSafe Duo را برای آیفون خود تهیه کرده‌اند.

ایرپاد پرو ۲

۳. کیس شارژ مغناطیسی ایرپادز پرو ۲ در نقش ایرتگ

کسی هست که تا به حال کیس شارژ ایرپادز خودش را گم نکرده باشد؟ من به شخصه چندین بار گم کرده‌ام و به همین خاطر تصمیم گرفتم برای آن یک ایرتگ بخرم. در حالی که یک سالی است که اپل ایرپادز پرو را به اپلیکیشن Find My خودش برده، اما ایرپادز پرو ۲ آن را ارتقا می‌دهد.

اکنون به لطف چیپ جدید U1 که داخل کیس شارژ AirPods Pro 2 حضور دارد و اسپیکری که به پیدا کردن راحت‌تر این کیس شارژ کمک می‌کند، دیگر نیازی نیست نگران گم شدن کیس شارژ خود باشید. من تصور می‌کنم به لطف این ویژگی‌های جذاب، هیچوقت دیگر گم شدن آن را تجربه نخواهید کرد.

۴. پیشرفت چشمگیر عمر باتری

دومین نسل هندزفری AirPods Pro اپل، علیرغم روشن بودن لغو نویز فعال یا حالت شفاف انطباق‌پذیر، می‌تواند ۶ ساعت عمر باتری مفید داشته باشد. این مشابه عمر باتری ایرپادز ۳ بدون فعال بودن این دو ویژگی است و یک ساعت و نیم از ایرپادز پرو (با شارژ ۴.۵ ساعته) شارژدهی بیشتری دارد.

به جز شارژ ۶ ساعته برای استفاده، کیس شارژ مگ سیف آن هم حضور دارد که می‌تواند مجموع زمان شارژدهی دستگاه را به ۳۰ ساعت افزایش دهد.

ایرپاد پرو ۲

۵. سنسورهای تاچ جدید

سنسورهای لمسی، یکی از بهترین ویژگی ایرپادز جدید اپل است. به لطف این سنسورها، کافیست انگشت خود را روی بدنه هندزفری به طرف بالا یا پایین ببرید تا صدا زیاد و کم شود. با این ویژگی حتی نیازی به استفاده کردن از Siri برای انجام این کار هم نیست. این سنسورهای تاچ جدید جایگزین سنسورهای فشاری نسل اول شده‌اند که شما باید برای کنترل دستگاه خود حتماً روی بدنه را فشار می‌دادید.

سخن پایانی

تمام تغییرات و پیشرفت‌های AirPods Pro 2 اپل فقط به همینجا ختم نمی‌شود. این نسل از بلوتوث نسخه ۵.۳ پشتیبانی می‌کند، کیفیت صدای آن ارتقا پیدا کرده و کنون می توانید کیس شارژ خود را با Memoji شخصی‌سازی کنید. همه این امکانات جذاب را می‌توانید با همان قیمت ۲۴۹ دلاری نسل قبلی تجربه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*