ایسوس راگ فون 6D و 6D آلتیمیت

ایسوس راگ فون 6D و 6D آلتیمیت با دایمنسیتی 9000 پلاس معرفی شدند

پس از هفته‌ها تبلیغ و هیاهو، سرانجام ایسوس دو گوشی گیمینگ راگ فون 6D و 6D آلتیمیت را معرفی کرد. تنها تفاوت ROG Phone 6D Ultimate با نسخه استاندارد، حافظه بیشتر آن است.

ایسوس راگ فون 6D و 6D آلتیمیت، همتایان مدیاتکی راگ فون 6 و 6 پرو هستند که چند ماه قبل معرفی شده بودند. دو گوشی جدید، از تراشه دایمنسیتی 9000 پلاس قدرت می‌گیرند و رم 16 گیگابایتی دارند؛ اما مدل Ultimate به جای 256 گیگ، دارای حافظه داخلی 512 گیگابایتی است.

این گوشی های گیمینگ برای نمایش محتوا، از یک پنل اولد 6.78 اینچی با عمق رنگ 10 بیت، نرخ نوسازی 165 هرتز و قابلیت پشتیبانی از +HDR10 استفاده می‌کنند؛ به بیان ساده‌تر، همان صفحه نمایش راگ فون 6 و 6 پرو!

دوربین‌ها نیز بدون تغییر باقی مانده‌اند. این شامل یک دوربین 50 مگاپیکسلی با سنسور 1/1.56 اینچی، پیکسل‌های 1.0 میکرومتری و لنز f/1.9 می‌شود که دوربین‌های فوق عریض 13 مگاپیکسلی و ماکرو 5 مگاپیکسلی را در کنار خود دارد. دوربین سلفی هم، 12 مگاپیکسلی است.

از دیگر ویژگی‌های دست نخورده، باید به ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعتی باتری و پشتیبانی از شارژ سریع 65 وات اشاره کنیم. طراحی این دو گوشی هم تغییر زیادی پیدا نکرده؛ مدل Ultimate یک نمایشگر PMOLED با طرح رنگ ROG Vision در پنل عقب دارد و پشت مدل استاندارد، با لوگوی RGB LED راگ مزین شده است.

حتی لوازم جانبی راگ فون ۶ و ۶ پرو به مدل‌های 6D و 6D آلتیمیت می‌خورد. اما دو گوشی جدید، در پشت خود AeroActive Portal دارند. این پرتال به وسیله یک لولا،  مسیری مستقیم به سیستم خنک کننده‌ی داخلی می‌گشاید تا هنگام اتصال به AeroActive Cooler 6، دریچه هوا باز شود. همه این‌ها برای خروج بهتر حرارت است تا گوشی عملکرد پایدارتری داشته باشد.

ایسوس راگ فون 6D و 6D آلتیمیت

راگ فون 6D، راگ فون 6D آلتیمیت و AeroActive

قیمت ایسوس راگ فون 6D و 6D آلتیمیت

هر دو مدل، فقط در رنگ خاکستری موجود هستند. قیمت راگ فون 6 دی، از 799 پوند آغاز می‌شود؛ ولی مدل آلتیمیت به صورت باندل شده با AeroActive Cooler 6، با قیمت 1199 پوند به فروش می‌رسد. خود این خنک کننده به صورت جداگانه، 89 پوند قیمت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*