تست مقاومت آیفون ۱۴ - iPhone 14

تست مقاومت آیفون 14 نتایج امیدوار کننده‌ای را نشان می‌دهد + ویدیو

آیفون 14، گوشی پرچمدار جدید اپل از تست مقاومت خود سربلند بیرون آمد. در ادامه شاهد ویدیوی تست iPhone 14 در برابر خمیدگی، خراش و آتش باشید.

آیفون 14 پس از رونمایی طی رویداد Far Out اپل، بالاخره به دست کاربران و محتواسازان رسیده و یوتیوبری با نام زک، دارنده کانال یوتیوب JerryRigEverything به رسم همیشه خود مقاومت این گوشی در مقابل خراش، خمیدگی و آتش را محک زده است. گوشی پرچمدار جدید اپل عمدتاً همان طراحی آیفون 13 را به ارث برده و صرفاً دستخوش ارتقای سخت‌افزاری شده است. یکی از تغییرات سخت‌افزاری اصلی، آسان‌تر شدن برداشتن پنل پشتی شیشه‌ای است و تعمیر این گوشی هم نسبت به گذشته کمتر هزینه‌بر خواهد بود.

تست مقاومت آیفون 14 با خراش دادن صفحه نمایش آغاز می‌شود و صفحه این گوشی در سطح 6 مقیاس سختی موس، خطوط نامحسوسی بر می‌دارد و در سطح 7 خراش عمیقی روی آن شکل می‌گیرد. وقتی روی قسمت‌های آلومینیومی مشکی‌رنگ خط کشیده می‌شود، رنگ واقعی آن‌ها نمایان می‌شود. ضمناً گفته شده است که دوربین‌های پنل پشتی iPhone 14 کاور لنز کریستال یاقوت کبود دارند، ولی تست خراش این را رد می‌کند چون در سطح 6 علامت‌هایی پدید می‌آیند.

تست مقاومت آیفون ۱۴ - iPhone 14

علاوه بر این‌ها، در تست آتش پس از مدتی قابل توجه بالاخره پیکسل‌های صفحه نمایش آیفون 14 بدون اینکه دیگر به حالت اول برگردند، می‌سوزند. در آخر این گوشی پرچمدار آمریکایی طی تست خمیدگی به هیج وجه تحت فشار خم نمی‌شود و همچنان صحیح و سالم باقی می‌ماند.