چری Gene

کانسپت چری Gene معرفی شد؛ این نماد آینده خودروهای چری است

کانسپت چری Gene معرفی شد. این خودرو مفهومی به عنوان نماد آینده خودروهای چری در سال 2025 محسوب می‌شود. در ادامه با ویژگی‌های این خودرو آشنا خواهیم شد.

چری از کانسپت Gene به عنوان نمادی از محصولات آینده خود برای سال 2025 میلادی پرده برداشت. این خودروی مفهومی که پیش‌نمایشی از محصولات آینده چری محسوب می‌شود قرار است با همین سبک طراحی به تولید انبوه برسد.

مشخصات کانسپت چری Gene

چری Gene

نورپردازی به عنوان یکی از مشخصه‌های اصلی کانسپت چری Gene محسوب می‌شود. طراحان برای چراغ‌های جلو و عقب این خودرو مفهومی از نوارهای LED استفاده کردند که به شکل یکپارچه و سراسری در عرض خودرو نصب شدند.

چری Gene

نحوه نورپردازی این چراغ‌ها هنگامی که خودرو در حالت رانندگی خودکار قرار بگیرد تغییر پیدا خواهد کرد و چراغ‌ها همانند نوارهای باریک خواهند درخشید. همچنین لوگوی چری نیز در جلو و عقب خودرو از قابلیت نورپردازی بهره می‌برد.

چری Gene

کانسپت چری Gene که در قالب یک خودرو شاسی بلند توسعه پیدا کرده دارای 5 متر طول، 2 متر عرض و 1.75 متر ارتفاع است. این خودروی مفهومی از لحاظ ابعاد در سطح شاسی بلند چری اکسید VX قرار می‌گیرد. همچنین چری Gene همانند بسیاری از خودروهای آینده به درهایی با قابلیت باز و بسته شدن در دو جهت متفاوت مجهز شده است. ضمن این که این خودرو از 4 صندلی ویژه با قابلیت چرخش نیز بهره می‌برد.

خودروی مفهومی

طراحان این خودرو را به گونه‌ای طراحی کردند تا در حالت رانندگی خودکار نهایت آسایش برای کاربران فراهم شود؛ در واقع فرمان خودرو در این حالت به سمت پنل جلو حرکت خواهد کرد و صندلی‌ها نیز به حالت نیمه خوابیده درخواهند آمد. طراحان برای سرنشینان جلو یک نمایشگر بزرگ 27 اینچی را نیز در نظر گرفتند که بخشی از سیستم رسانه‌ای گلکسی اکوسیستم محسوب می‌شود.

خودروی مفهومی

چری Gene بر خلاف سایر خودروها از در صندوق عقب بهره نمی‌برد، اما طراحان این خودرو را به گونه‌ای طراحی کردند که بتوان با گشودن قسمت بالایی بخش عقب خودرو به محفظه‌ای با ظرفیت قرار دادن دو کوادروکوپتر و یک اسکیت بورد برقی دسترسی پیدا کرد.

خودروی مفهومی

خودروی مفهومی چری  در بخش سقف به پنل‌های خورشیدی مجهز شده و از موتور برقی بهره می‌برد. البته در حال حاضر از مشخصات فنی آن اطلاعاتی زیادی در دست نیست، اما چری قصد دارد این خودرو را در سال 2025 به شکل انبوه تولید و روانه بازار کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. انگار واسه طراحیش از ایران خردو و سایپا کمک گرفتن….. چیه این؟