دو لپ تاپ جدید ال جی Ultra PC

دو لپ تاپ جدید ال جی Ultra PC با پردازنده‌های نسل جدید معرفی شد

کمپانی ال جی از لپ تاپ های جدید سری Ultra PC خود در دو اندازه ۱۶ و ۱۷ اینچی و با پردازنده‌های نسل جدید اینتل و AMD رونمایی کرد.

ال جی الکترونیکس از نسل جدید لپ تاپ های سری Ultra PC خودش رونمایی کرد. این کمپانی از دو نسخه ۱۶ و ۱۷ اینچی اولترا پی سی برای طیف گسترده‌ای از کاربران که به دنبال خرید یک محصول قابل حمل، زیبا و سبک بدون هیچگونه کمبودی در قدرت هستند.

دو لپ تاپ جدید LG Ultra PC از پردازنده‌های نسل دوازدهمی اینتل یا پردازنده‌های AMD Ryzen قدرت می‌گیرند. مدل ۱۷ اینچی این سری اینتلی است، در حالی که مدل ۱۶ اینچی آن از پردازنده AMD برخوردار است.

مدل ۲۰۲۲ لپ تاپ های ال جی Ultra PC

مدل ۱۷ اینچی این لپ تاپ از یک پنل IPS WQXGA با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی و نسبت ابعاد ۱۶ به ۱۰ استفاده می‌کند. این پنل ۹۹ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. در زیر قاب آن چیپست Core i7 اینتل، کارت گرافیک Nvidia RTX 3050، حافظه ۵۱۲ گیگابایتی NVMe SSD و ۱۶ گیگابایت رم DDR5 حضور دارد. همچنین از یک باتری بزرگ ۸۰ وات ساعتی بهره می‌برد که شارژدهی طولانی را ارائه می‌کند. وزن این لپ تاپ هم کمتر از دو کیلوگرم است.

دو لپ تاپ جدید ال جی Ultra PC

مدل ۱۶ اینچی آن به نمایشگری با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل مجهز است و در زیر قاب شاهد حضور چیپست AMD Ryzen 7 5825U با ۱۶ گیگ رم LPDDR4 و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی یا ۱ ترابایتی NVME SSD هستیم. برای این مدل کارت گرافیک AMD Radeon Vega 8 هم قابل سفارش است. ضمناً هر دو این مدل‌ها به اسپیکر استریو (هر یک ۱.۵ وات) مجهز هستند.

دو لپ تاپ جدید ال جی Ultra PC

نسخه ۱۷ اینچی لپ تاپ ال جی با قیمت پایه ۱۵۹۹ دلاری عرضه می‌شود، در حالی که این قیمت برای نسخه کوچک‌تر، ۱۲۹۹ دلار خواهد بود. و البته مشخص نیست که ال جی بخواهد این محصول را خارج از بازار آمریکا نیز عرضه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*