فوتون تونلند فیس لیفت

فروش نقدی و اقساطی پیکاپ فوتون تونلند فیس لیفت و جدید – 30 شهریور

شرایط فروش نقدی و اقساطی پیکاپ فوتون تونلند فیس لیفت و جدید در 30 شهریور اعلام شد. ایران خودرو دیزل تونلند جدید را ویژه شهریورماه 1401 به بازار عرضه می‌کند.

شرکت ایران خودرو دیزل در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود قصد دارد فوتون تونلند فیس لیفت و جدید را در قالب طرح فروش نقدی و اقساطی با قیمت قطعی ویژه شهریور 1401 به بازار عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش پیکاپ فوتون تونلند جدید را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش پیکاپ فوتون تونلند فیس لیفت

شرکت ایران خودرو دیزل در این طرح فروش برای فوتون تونلند جدید دیزلی قیمت 1 میلیارد و 109 میلیون و 265 هزار تومان را در نظر گرفته است، اما با تخفیف خرید نقدی قیمت آن به 1 میلیارد و 69 میلیون و 265 هزار تومان کاهش پیدا خواهد کرد.

این خودرو در فروش نقدی با موعد تحویل مهر 1401 به دست مشتریان خواهد رسید. در فروش اقساطی نیز یک ماه پس از تکمیل فرایند مالی این پیکاپ به مشتریان تحویل داده خواهد شد. مشتریان در طرح فروش اقساطی برای این خودرو باید مبلغ 450 تا 510 میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت در زمان ثبت نام پرداخت کنند.

مشخصات و امکانات تونلند جدید

گفتنی است فوتون تونلند جدید از یک موتور 2.8 لیتری توربوشارژر کامینز بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 174 اسب بخار و گشتاور 360 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 5 سرعته دستی زومکس نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو و عقب را بر عهده دارد.

از امکانات فوتون تونلند جدید دیزلی می‌توان به قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، دو کیسه هوا، کامپیوتر سفر، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، سنسور پارک و دوربین عقب، کنترل الکتریکی وضعیت انتقال قدرت، تریم داخلی چرم دو رنگ، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، کروز کنترل، تهویه الکتریکی و نمایشگر ۱۰ اینچی لمسی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*