فروش گوشی هوشمند

فروش گوشی هوشمند در فروشگاه آنلاین همراه اول آغاز شد

فروش گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از 4G و 5G در فروشگاه آنلاین همراه اول آغاز شد. این طرح همراه اول در راستای ارائه خدمات یکپارچه تضمین شده و اطمینان خاطر برای مشترکان به اجرا می‌رسد.

اپراتور همراه اول طرح فروش گوشی هوشمند از طریق فروشگاه آنلاین خود را آغاز کرد. مشترکان در این طرح که از اواسط شهریور 1401 به اجرا رسیده می‌توانند گوشی های هوشمند اقتصادی را خریداری کنند. از اهداف اجرای این طرح می‌توان به ارائه خدمات یکپارچه تضمین شده و اطمینان خاطر برای مشترکان اشاره کرد.

جزئیات فروش گوشی هوشمند در فروشگاه آنلاین همراه اول

اپراتور همراه اول هم‌اکنون گوشی های هوشمند دو برند معتبر تلفن همراه در جهان را در بخش فروشگاه آنلاین خود به مشترکان عرضه می‌کند. این گوشی‌ها از از قابلیت پشتیبانی از 4G و 5G نیز بهره می‌برند. همراه اول که روی توسعه فناوری اینترنت پرسرعت سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای را انجام داده اکنون طرحی را به اجرا درآورده تا کاربران بتوانند گوشی های هوشمند اقتصادی را با شرایط گارانتی ویژه و تضمین اصالت کالا خریداری کنند.

گفتنی است همراه اول به مشترکانی که از فروشگاه آنلاین این اپراتور گوشی خریداری کنند، امتیاز دریافت یک عدد سیم کارت اعتباری به همراه 20 گیگابایت اینترنت را نیز هدیه خواهد داد. همچنین گوشی‌ها به همراه پکیج همراه اول بدون پرداخت هیچ نوع هزینه اضافه‌ای برای ارسال به دست مشتریان در سراسر کشور خواهد رسید.

متقاضیان با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول به آدرس Shop.mci.ir می‌توانند از جزئیات این طرح آگاه شده و آخرین محصولات را مشاهده کنند. همچنین در فروشگاه آنلاین همراه اول امکان مقایسه گوشی‌ها و خرید آنها نیز وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این قبیل طرحهای گرانفروشانه راه به جایی نمي‌برد الّا اینکه تلفن و مودم را ازدم قسط بفروشد با پرداخت ماهانه از ١ تا ٣ ساله. و السلام