فیلم کنستانتین ۲

فیلم کنستانتین ۲ با بازی کیانو ریوز ساخته خواهد شد

پس از بازسازی فرنچایز ماتریکس، کمپانی برادران وارنر قصد دارد فیلم کنستانتین ۲ – Constantine 2 را با بازی کیانو ریوز بسازد. برای ساخت این فیلم، ریوز با کارگردان نسخه اول فیلم همراه خواهد شد.

پس از اینکه کمپانی برادران وارنر سال گذشته فرنچایز ماتریکس را با عرضه نسخه‌ای جدید احیا کرد، به نظر می‌رسد این استودیو برای بازسازی یکی دیگر از فیلم‌های محبوب کیانو ریوز، یعنی کنستانتین هم چراغ سبز نشان داده است. به گزارش هالیوود ریپورتر، Warner Bros. ظاهرا قرار است دنباله‌ای بر فیلم کنستانتین که در سال 2005 اکران شد را بسازد و داستان جان کنستانتین، این شخصیت جذاب دنیای DC را ادامه دهد.

عوامل ساخت فیلم کنستانتین ۲ چه کسانی خواهند بود؟

بر اساس گزارشات رسیده، در نسخه دوم قرار است کیانو ریوز بار دیگر با کارگردان نسخه اول، فرانسیس لارنس، همکاری کند. با این وجود، این بار آکیوا گلدزمن، یکی از سرشناس‌ترین نویسنده‌های هالیوودی، وظیفه نگارش فیلمنامه را عهده‌دار خواهد بود. همچنین به گزارش Deadline، گلدزمن از طریق استودیوی Weed Road Pictures، جی جی ابرامز از طریق استودیو Bad Robot و هانا مینگلا تهیه‌کنندگان نسخه دوم کنستانتین خواهند بود.

فیلم کنستانتین ۲

لازم به ذکر است که جی جی ابرامز پیش از این به دنبال ساخت سریال کنستانتین برای شبکه HBO Max بود؛ بنابراین به طور کامل با کلیات این شخصیت آشناست. البته تلاش‌های او برای ساخت این سریال نافرجام ماند و سریال Constantine جی جی ابرامز هرگز ساخته نشد. با این حال، ممکن است ساخت نسخه‌ای دوم از فیلم سینمایی Constantine حیات تازه‌ای را برای جان کنستانتین رقم بزند.

سریال Madame X نیز یکی دیگر از همکاری‌های جی جی ابرامز و DC است که پیش‌تر در HBO Max پخش می‌شد و امروز اکران آن متوقف شده است.

استودیو برداران وارنر که به تازگی با شبکه دیسکاوری ادغام شده است، استراتژی جدیدی را اتخاذ کرده و تاکید بیشتری بر روی اکران‌های سینمایی شخصیت‌های DC دارد. این اتفاق با توجه به هزینه‌بر بودن پروژه‌هایی نظیر Demimonde جی جی ابرامز که پخش آن هم در HBO Max متوقف شده، از نظر اقتصادی هم منطقی به نظر می‌رسد. در همین راستا به نظر می‌رسد مجموعه‌های بزرگی از آی‌پی‌های برادران وارنر نظیر سری انیمیشنی بتمن هم به زودی اکران سینمایی خواهند داشت.

نسخه اول فیلم Constantine فروشی 230 میلیون دلاری در سرتاسر دنیا داشت. همچنین پخش سریالی با محوریت جان کنستانتین باعث شد که این کاراکتر از ذهن مخاطبان پاک نشود. در نسخه اول فیلم، کیانو ریوز نقش یک ضدقهرمان را ایفا می‌کرد که در دنیای ترسناک و وحشی خلق شده توسط DC، یک کارآگاه برای پدیده‌های ماورایی بود. پس از آن، مت رایان همین نقش را در سریالی که از شبکه NBC پخش می‌شد ایفا کرد.‌ البته پخش این سریال تنها پس از یک فصل متوقف شد؛ اما جان کنستانتین حیات خود را در سریال Legends of Tomorrow شبکه CW ادامه داد.

فیلم کنستانتین ۲

از زمان اکران فیلم کنستانتین، شهرت کیانو ریوز با بازی در چندین فرنچایز مطرح و محبوب مانند جان ویک افزایش چشمگیری یافته است. نسخه چهارم John Wick کمتر از شش ماه دیگر به اکران سینماها در خواهد آمد.

از سوی دیگر، کارگردان احتمالی فیلم کنستانتین ۲، فرانسیس لارنس هم روزهای شلوغی را سپری می‌کند. او در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری پیش‌درآمد مجموعه Hunger Games تحت نام The Ballad of Songbirds and Snakes است. همچنین بر اساس گزارش‌های موجود، ساخت فیلم سینمایی بایوشاک نتفلیکس که با اقتباس از مجموعه بازی‌های ویدیویی با همین نام انجام خواهد شد، بر عهده او خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*