آیفون 15 اولترا

آیفون 15 اولترا ؛ اطلاعاتی جدید از هیولای پیشرفته اپل منتشر شد

اطلاعات جدیدی درباره باتری، نمایشگر، دوربین و قیمت هیولای پیشرفته اپل و گوشی پرچمدار بعدی این شرکت یعنی آیفون 15 اولترا – iPhone 15 Ultra فاش شده است.

آیفون 15 اولترا گوشی هوشمند فوق‌العاده‌ی بعدی اپل خواهد بود. اکنون ما اطلاعات جدیدی از پرچمدار بعدی کوپرتینویی‌ها در دست داریم. در حالی که سری آیفون 14 اپل به تازگی وارد بازار شده، اطلاعات جالبی از گوشی بعدی این شرکت فاش شده است. اولین اطلاعات نشان می‌دهند که نسل بعدی آیفون‌ها شامل مدل‌های آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 اولترا خواهد بود.

به گفته تعدادی از منابع معتبر از جمله مینگ چی کو و مارک گورمن، ظاهرا قرار است اپل نام Pro Max را کنار بگذارد و از نام اولترا برای گران‌ترین مدل گوشی خود استفاده کند که این موضوع با عرضه اپل واچ اولترا نیز هم‌خوانی خواهد داشت. این مدل حتی از آیفون 14 پرو مکس نیز گران‌تر است.

عمر باتری بهتر و فیلمبرداری 8K در آیفون 15 اولترا

بر اساس اطلاعات فاش شده توسط LeaksApplePro که یکی از منابع شناخته شده در توییتر است، ما از برخی مشخصات فنی آیفون 15 اولترا باخبر شده‌ایم. به نظر می‌رسد iPhone 15 Ultra از فیلمبرداری 8K پشتیبانی می‌کند. طبق گزارش‌های منتشر شده، اپل در حال حاضر روی قابلیت فیلمبرداری 8K کار می‌کند. البته افشاگران هنوز مطمئن نیستند که آیا این قابلیت فقط در مدل اولترا در دسترس خواهد بود یا خیر،‌ اما این احتمال وجود دارد که نسخه پرو نیز توانایی فیلمبرداری 8K را داشته باشد.

آیفون 15 اولترا

لازم به ذکر است که سری آیفون 14 می‌توانند حداکثر در رزولوشن 4K فیلمبرداری کنند. اپل در این زمینه کمی عقب‌تر از رقبا است. به عنوان مثال، سه نسل از گوشی های هوشمند سری گلکسی اس سامسونگ از فیلمبرداری 8K پشتیبانی می‌کنند و دستگاه‌های تاشوی این برند نیز دارای همین ویژگی هستند. مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور ادعا می‌کند که آیفون 15 اولترا از یک لنز پریسکوپی هم برای ارائه زوم اپتیکال عالی بهره می‌برد.

عمر باتری یکی دیگر از پیشرفت‌های قابل توجه پرچمدار بعدی اپل خواهد بود. اپل می‌خواهد عمر باتری تمام آیفون‌های خود را بهتر از همیشه کند، اما طبیعتا بزرگترین باتری به گران‌ترین گوشی این برند یعنی مدل اولترا تعلق می‌گیرد. LeaksApplePro ادعا می‌کند که در این گوشی، عمر باتری بین 3 تا 4 ساعت نسبت به نسل فعلی بهبود پیدا می‌کند.

همچنین این گوشی جذاب و قدرتمند از صفحه نمایش 6.7 اینچی مشابه با آیفون 14 پرو مکس استفاده می‌کند. بر اساس پیش‌بینی‌ها، iPhone 15 Ultra قیمت بیشتری خواهد داشت و احتمالا قیمت آن از 1199 دلار شروع می‌شود که 100 دلار گران‌تر از قیمت آیفون 14 پرو مکس است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*