اپل واچ سری 8

اپل واچ سری 8 از راه نرسیده ، قهرمان بازی درمی‌آورد!

اپل واچ سری 8 – Apple Watch Series 8 با اینکه چند روز بیشتر از عرضه اولیه آن نگذشته است، توانست با تشخیص بیماری قلبی، قهرمان میدان شود.

بنابر گزارشاتی که تاکنون به دست ما رسیده، تنها چند روز پس از اینکه اپل واچ سری ۸ در دسترس مشتریان قرار گرفت، جیسون اسمیت، خواننده معروف، ارزش سلامتی ویژگی‌های این واچ را از نزدیک دید.

اپل واچ سری ۸ توانست یک عارضه قلبی غیرقابل مشاهده در مادر جیسون را تشخیص دهد که اگر به موقع تشخیص داده نمی‌شد، می‌توانست کشنده باشند. مقامات پزشکی نیز از این قابلیت سودمند اپل واچ سری 8 سپاسگزاری کردند.

جیسون در مصاحبه‌ای می‌گوید: «والدین من قرار بود برای آخر هفته به چستر (بریتانیا) بروند. اما پدرم با من تماس گرفت تا اطلاع بدهد حال مادرم اصلا خوب نیست. او گفت که مادر خیلی احساس سرگیجه می‌کند و انگار تپش قبل شدیدی دارد. به آن‌ها گفتم که از سفر رفتن منصرف شوند، سپس من نیز به‌سرعت خودم را به والدینم رساندم.»

وقتی جیسون به پدر و مادرش رسید، انگار همه چیز مرتب بود و شرایط سلامت مادرش تحت کنترل به نظر می‌رسید. با این حال جیسون می‌گوید: «در بدو ورود، فشار خون او را اندازه گرفتم و وضعیت عمومی او را ارزیابی کردم، که با توجه به اتفاقی که افتاده بود، نسبتاً طبیعی بود.»

مادرش به او گفت که احساس بسیار بهتری دارد و نیازی به نگرانی نیست.

ویژگی ECG اپل واچ

اپل واچ سری 8

جیسون اما همچنان نگران وضع سلامتی مادرش بود و ناگهان به این فکر افتاد که در این لحظه از اپل واچ سری 8 جدید خود استفاده کند.

به استثنای مدل‌های SE اپل، اپل واچ سری 4 و نسخه‌های بعدی دارای یک الکتروکاردیوگرام داخلی هستند که به کاربران امکان می‌دهد زمان و قدرت سیگنال‌های الکتریکی را که باعث ضربان قلب می‌شوند، اندازه‌گیری کنند. این می‌تواند در شناسایی AFib یا فیبریلاسیون دهلیزی، که یک ریتم نامنظم قلب است که در صورت شناسایی نشدن می‌تواند کشنده باشد، بسیار سودمند و مفید واقع شود.

به گفته جیسون: «سپس اپل واچ سری 8 خود را برداشتم و آن را روی مچ دست مادرم بستم تا ECG انجام دهم. این زمانی بود که آلارم اپل واچ سری 8 به ما هشدار داد که فیبریلاسیون دهلیزی تشخیص داده که وضع خطرناک است و باید فوراً به دنبال خدمات پزشکی و مراجعه به بیمارستان باشیم.»

جیسون می‌گوید که من سه نوار قلب دیگر گرفتم تا از این وضعیت مطمئن شوم، اما هر کدام AFib را با ضربان قلب در حالت استراحت بالای 160 ضربان در دقیقه گزارش کردند و هیچ جای شکی باقی نماند.

اقدام به موقع جیسون براساس تشخیص دقیق اپل واچ سری 8

اپل واچ سری 8

جیسون و والدینش به نزدیکترین اورژانس محل زندگی خود مراجعه کردند، جایی که مقامات پزشکی تایید کردند که مادرش دچار AFib شده است. آنجا بود که به مادرش گفته شد که نیاز به درمان فوری دارد.

بدین صورت، به لطف اپل واچ از اتفاقی که می‌توانست یک آخر هفته متحول کننده را در زندگی جیسون رقم بزند، جلوگیری شد. جیسون می‌گوید که مادرش پس از اینکه اپل واچ سری 8 وضعیت قلبی نابسامان او را تشخیص داد، اکنون در وضعیت ایده‌آلی قرار دارد و حالش کاملا رو به بهبود است.

جیسون به ما می‌گوید: «خوشحالم که پس از بستری شدن در بیمارستان و خوردن تعدادی از داروهای مختلف که او باید تا آخر عمر مصرف کند، حال مادرم اکنون کاملاً خوب است.»

متخصصان NHS که از او مراقبت می‌کردند گفتند که اگر اپل واچ نبود، به احتمال زیاد او نمی‌توانست جان سالم از این عارضه قلبی به در ببرد. جیسون به ما می‌گوید که می‌توان گفت که مادرش بعد از کاری که اپل واچ برای او انجام داد، تصمیم به خرید یک سری از اپل واچ گرفته تا همیشه مراقب وضع سلامتی او باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*