تولید پژو 207 دو رنگ

آیا ایران خودرو تولید پژو 207 دو رنگ را متوقف خواهد کرد؟

خبرها از توقف تولید پژو 207 دو رنگ حکایت دارند، اما آیا ایران خودرو تولید نسخه دو رنگ هاچ بک 207 را متوقف خواهد کرد؟ در همین راستا ایران خودرو با انتشار بیانیه‌ای به این پرسش پاسخ داده است.

ایران خودرو مدتی قبل از پژو 207i دو رنگ اتوماتیک با پسوند MC پرده برداشت تا بتواند نگاه مشتریان بیشتری را به خود جلب کند؛ اما به تازگی خبرهایی منتشر شده مبنی بر این که این شرکت خودروسازی بزرگ کشور قصد دارد تولید پژو 207i دورنگ اتوماتیک را به دلیل عدم استقبال مشتریان متوقف کند؛ خبری که واکنش ایران خودرو را به همراه داشت.

تکذیب خبر توقف تولید پژو 207 دو رنگ

پس از خبرهایی که در خصوص توقف تولید نسخه دورنگ پژو 207i به دلیل عدم استقبال مشتریان منتشر شد، گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار بیانیه‌ای توقف تولید این خودرو را تکذیب کرد و گفت نسخه دورنگ این هاچ بک محبوب طبق تقاضای مشتریان در حال تولید است. متن بیانیه این خودروساز به شرح زیر است:

در پی انتشار برخی اخبار کذب و نادرست در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر توقف تولید محصول 207 دورنگ اتوماتیک، تاکید می‌شود این خودرو طبق تقاضای مشتریان در حال تولید بوده و توقفی در خطوط تولید آن انجام نشده است.

در همین اساس از مشتریان تقاضا می‌شود، اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با محصولات ایران خودرو را فقط از کانال‌های اطلاع رسانی این شرکت از جمله سایت خبری ایکوپرس به نشانی ikcopress.ir و کانال‌های رسمی در شبکه‌های اجتماعی داخلی دنبال کنند و به شایعات از منابع نامعتبر توجه نکنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*