فیلم The Fabelmans

خیز بلند فیلم جدید استیون اسپیلبرگ برای اسکار با درخشش در جشنواره تورنتو

فیلم The Fabelmans، فیلم جدید استیون اسپیلبرگ روز یکشنبه در جشنواره فیلم تورنتو برترین جایزه انتخاب مردم را از آن خود کرد.

آخرین فیلم اسپیلبرگ برنده جایزه برتر تماشاگران TIFF شد، که اغلب معیاری برای نامزدی جایزه اسکار در آینده است. کارگردان در بیانیه‌ای پس از اعلام این خبر گفت:«این شخصی‌ترین فیلمی است که تا به حال ساخته‌ام، و استقبال گرم همه در تورنتو باعث شد اولین بازدید من از TIFF برای من و تیم سازنده بسیار صمیمی و شخصی باشد.»

این فیلم که با همکاری تونی کوشنر نوشته شده است، اولین فیلمی است که در TIFF، نامزد جایزه اسکار در آینده شده. رای گیری برای جایزه برتر تماشاگران TIFF بصورت آنلاین برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان نمی‌توانند بیشتر از یکبار رای دهند.

بازیگرانی چون گابریل لابل، میشل ویلیامز، پل دینو و ست روگن در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. فیلم The Fabelmans به خاطرات والدین اسپیلبرگ، لی آدلر و آرنولد اسپیلبرگ در دوران پساجنگ آریزونا اختصاص داده شده است.

فیلمبرداری فبلمنز در اواسط فراگیر شدن کووید 19 در سال 2021 آغاز شد. و در 10 سپتامبر در جشنواره تورنتو به نمایش عموم درآمد. این فیلم تحسین شده توسط منتقدان 20 آبان (11 نوامبر) پخش خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*