مدت زمان استوری

اینستاگرام مدت زمان استوری ها را بیشتر و جذاب‌تر می‌کند

اینستاگرام قصد دارد مدت زمان استوری ها را بیشتر و این قابلیت محبوب را جذاب‌تر از همیشه کند تا کاربران بیشتری از آن استقبال کنند.

اینستاگرام، شبکه محبوب رسانه‌های اجتماعی و اشتراک عکس و ویدیو، در حال ایجاد تغییرات مفیدی در استوری‌های خود است. طبق اعلام این شرکت، زمان 15 ثانیه‌ای استوری ها اکنون به 60 ثانیه افزایش پیدا می‌کند. این اتفاق به هنرمندان، تولیدکنندگان محتوا و فعالان این شبکه اجتماعی اجازه می‌دهد از نظر تعدادی، استوری‌های کمتری ارسال کنند و در عین حال بینندگان نیز مجبور نمی‌شوند استوری‌های متعدد را باز کنند و ببینند.

اینستاگرام اخیرا اعلام کرده بود که کار روی افزایش مدت زمان استوری ها را آغاز کرده است. این عملکرد که در ابتدا برای چندین کاربر آزمایش شد، با شعار «با استوری‌های طولانی‌تر ملاقات کنید» راه‌اندازی شد. جدیدترین بروزرسانی که توسط متا عرضه شده به شما اجازه می‌دهد استوری‌ها را تا مدت زمان 60 ثانیه بارگذاری کنید.

مزایای افزایش مدت زمان استوری اینستاگرام

سخنگوی متا در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حال کار روی روش‌هایی برای بهبود تجربه استوری اینستاگرام هستند. وی افزود کاربران می‌توانند هم‌اکنون ویدیوهای استوری را به جای تکه‌های 15 ثانیه‌ای، تا زمان 60 ثانیه آپلود کنند. مدت زیادی است که کاربران پیش‌بینی می‌کردند که چنین تغییری در رابطه با استوری های اینستاگرام در راه باشد. محدودیت 15 ثانیه‌ای استوری‌ها منجر به این می‌شد که بسیاری از کاربران و تولیدکنندگان محتوا، در هر روز ده‌ها استوری را آپلود کنند و بینندگان نیز مجبور می‌شدند مدام به استوری‌های بعدی بروند تا بتوانند ادامه ویدیوی آپلود شده را تماشا کنند.

مدت زمان استوری

این ویژگی احتمالا تازگی خوبی برای جامعه کاربران اینستاگرام، چه کاربران عادی و چه تولیدکنندگان محتوا ایجاد خواهد کرد. تولیدکنندگان محتوا می‌توانند استوری‌هایی را منتشر کنند که هر 15 ثانیه وقفه پیدا نمی‌کنند و کاربران هم مجبور نیستند برای مشاهده ویدیوهای طولانی که شاید حتی مایل به دیدن آن نباشند، به طور مداوم صفحه را لمس کنند و به استوری بعدی بروند.

گفتنی است اخیرا پلتفرم مشهور و محبوب اشتراک تصویر و ویدیو، تغییرات قابل توجهی را در بخش ویدیوهای خود ایجاد کرده است. به عنوان مثال، محدودیت ویدیوهای Reels از 60 ثانیه به 90 ثانیه تبدیل شد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند ویدیوهایی که کمتر از 15 دقیقه طول می‌کشند را به طور خودکار به Reels تبدیل کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*