ناتینگ ایر استیک

بعد از ناتینگ فون 1، حالا نوبت به ناتینگ ایر استیک رسیده است؛ هم‌چنان خاص و عجیب!

شرکت ناتینگ از ایرباد سبک‌وزن جدید خود به نام ایر استیک – Ear Stick با طراحی منحصر به فرد و عجیب قاب شارژ رونمایی کرد.

هدفون بی‌سیم ناتینگ ایر استیک، به همراه قاب منحصر به فرد شارژ آن در طول برگزاری رویداد هفته مد لندن رونمایی شد. شرکت نوپای Nothing، از هیچ تلاشی برای تبلیغات محصول جدید خود دریغ نمی‌کند، تا جایی که حتی رویداد مد و فشن نیز به محل پرده‌برداری از کیس شارژ جفت هدفون جدید ناتینگ تبدیل شده است!

کیس شارژ استوانه‌ای شکل ناتینگ ایر استیک، از طراحی منحصر به‌فرد لوله‌ای، مانند رژ لب برخوردار است. اکنون، ناتینگ مدعی شده که این طراحی جدید، به محفظه شارژ هدفون‌ها کمک می‌کند تا به سادگی در جیب قرار بگیرند. به طور خلاصه، جفت هدفون‌ بی‌سیم ناتینگ ایر استیک – Nothing Ear Stick دارای یک کیف شارژ مربعی‌شکل خواهد بود که تاییدگر تصاویر منتشر شده این گجت از سوی افشاگری به نام Mukul Sharma در ماه جولای است.

ایر استیک

افشاهای پیشین هم‌چنین مدعی هستند که ناتینگ ایر استیک، در مقایسه با سری Ear 1 با چند ارتقا همراه خواهند بود. با این حال، لوئیس هاپکینز، مدیر روابط عمومی این شرکت در ایالات متحده، با ارسال ایمیلی به وب‌سایت The Verge تایید کرد که ایربادز جدید Ear Stick یک محصول کاملا جدید است. بنابراین، قابل درک است که همراه با یک کیس شارژ جدیدی عرضه شود.

بیانیه مطبوعاتی ناتینگ حاکی از آن است که این جفت هدفون وزن بسیار سبکی دارند و از طراحی ارگونومیک و راحت برای قرارگیری در داخل گوش کاربر برخوردار هستند. با این حال، تاکنون جزئیاتی در مورد قیمت و عرضه این گجت منتشر نشده است. اطلاعات بیش‌تر در مورد جفت ایرباد جدید ناتینگ، احتمالا در اواخر سال جاری میلادی فاش خواهد شد.

هم‌چنین لازم به ذکر است که ناتینگ ایر استیک طی ماه گذشته در وب‌سایت صدور گواهینامه BIS هند نیز مشاهده شد. بنابراین، می‌تواند حدس زد که این محصول به زودی در کشور سازنده عرضه خواهد شد. علاوه بر این، Nothing Ear Stick اخیرا در وب‌سایت آمازون نیز ظاهر شده است. این برند از زمان تاسیس در سال 2021، توانسته تا به شهرت فراوانی نزد علاقه‌مندان به فناوری دست یابد.

ایربادز ایر استیک

اولین محصول ناتینگ، که ایربادز ایر 1 نام داشت، از طراحی شفاف و البته چشم‌نوازی برخوردار بود. علاوه بر این، شرکت هندی توانست بیش از 400 هزار دستگاه از این گجت را در سراسر جهان به فروش برساند. این شرکت فلسفه طراحی شفاف خود را به اولین گوشی هوشمند خود، ناتینگ فون 1 نیز منتقل کرد که در محدوده قیمتی خود، دستگاهی جذاب به‌شمار می‌رود.

محبوبیت گسترده گوشی ناتینگ فون 1، تا حد زیادی نتیجه طراحی منحصر به فرد قاب پشتی آن است. به‌ طوری که ناتینگ در ماه اول عرضه این گوشی در هند، موفق به فروش 100 هزار دستگاه شد. بنابراین، می‌توان با اطمینان گفت که این برند به آرامی در حال به‌دست آوردن پایگاهی از کاربران وفاداری است که مایل‌اند برای دستیابی به محصولات جدید ناتینگ، هزینه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*