هواوی نوا 10 SE

هواوی نوا 10 SE با دوربین 108 مگاپیکسلی رسما معرفی شد؛ میان رده‌ همه فن حریف!

گوشی هواوی نوا 10 SE به عنوان یک گوشی میان رده همه فن حریف معرفی شد. نوا 10 اس ای از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و مشخصات فنی مناسبی بهره می‌برد.

اگرچه هواوی از بازار گوشی های هوشمند خارج نشده، اما با توجه به تحریم‌ها و مشکلاتی که تجربه کرد، دیگر مانند گذشته فعال نیست. در واقع تولیدکننده رده اول گوشی های هوشمند چینی، سالانه چند مدل تولید می‌کند تا بتواند همچنان سر پا بماند. اما در چند ماه گذشته متوجه شدیم که این شرکت سرعت عرضه گوشی های جدید را افزایش داده و به همین دلیل گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر بازگشت پرقدرت آنها به بازار اسمارت فون‌ها به گوش می‌رسد.

هواوی حالا گوشی Nova 10 SE را در بازار آفریقای جنوبی عرضه کرده است. نوا 10 اس ای سومین مدل از این خانواده است و مدل‌های نوا 10 و نوا 10 پرو نیز در ابتدای این ماه عرضه شده بودند. اکنون قصد داریم ببینیم عضو جدید خانواده Nova 10 یعنی نوا 10 SE چه در چنته دارد.

مشخصات هواوی نوا 10 SE

این گوشی میان رده جدید از صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED بهره می‌برد که دارای وضوح فول اچ دی پلاس، نسبت تصویر 20:9 و نرخ تازه‌سازی تصویر 90 هرتزی است. بنابراین نمایشگر نوا 10 اس ای می‌تواند عملکرد بسیار خوبی را ارائه کند. البته طبیعتا بهترین نمایشگری نیست که در بین گوشی های اندرویدی و حتی گوشی های غیر پرچمدار مشاهده می‌کنیم، اما فراموش نکنید که Nova 10 SE یک گوشی میان رده است.

هواوی نوا 10 SE

در جلوی گوشی، دوربین 16 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی و انجام تماس‌های ویدیویی درون یک حفره در مرکز بالای نمایشگر قرار گرفته است. در پشت گوشی نیز شاهد حضور دوربین سه گانه هستیم که از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

در کمال تعجب، تاکنون هیچ اطلاعاتی درباره چیپست به کار رفته در نوا 10 SE منتشر نشده است و همچنین ما هیچ اطلاعی از این که این گوشی از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند یا خیر، نداریم. اما چیزی که می‌دانیم این است که نوا 10 اس ای از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی برخوردار خواهد بود. باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی نیز انرژی لازم برای گوشی را تامین می‌کند و این باتری به وسیله شارژ سریع 66 واتی در مدت زمان اندکی شارژ می‌شود.

از سایر ویژگی‌های Nova 10 SE می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، درگاه یو اس بی تایپ C و رابط کاربری Magic UI مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 اشاره کرد. متاسفانه این گوشی از برنامه‌ها و سرویس‌های گوگل پشتیبانی نمی‌کند. نوا 10 اس ای دارای ضخامت 7.39 میلی‌متر و وزن حدود 184 گرم خواهد بود و از این نظر گوشی نسبتا باریک و سبکی محسوب می‌شود و در هنگام کار کردن با آن احساس خوب و راحتی خواهید داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*