رندر گلکسی اس 23

رندرهای گلکسی S23 و S23 Plus، از تغییرات کوچک اما مهم خبر می‌دهند

رندرهای لو رفته گلکسی S23 و S23 Plus سامسونگ، حاکی از اعمال تغییراتی کوچک اما قابل توجه در قاب پشتی پرچم‌داران آینده این شرکت هستند.

طبق گمانه‌زنی‌ها، سامسونگ در سه ماهه اول سال 2023، از سری گلکسی S23 رونمایی خواهد کرد. این اتفاق به احتمال زیاد در ژانویه یا فوریه سال آینده رخ خواهد داد، بنابراین هنوز چند ماهی با عرضه پرچم‌داران جدید غول کره‌ای فاصله داریم. با این حال، طی این روزها، شایعات مختلفی از این سری به گوش می‌خورند. دنیای فناوری طی چند هفته گذشته، مملو از افشاگری‌هایی متعدد درباره سری گلکسی اس 23 سامسونگ بوده است. شایعاتی مبنی بر تغییرات جزئی و نه چندان بزرگ سخت‌افزاری نیز وجود دارد. با این حال، امروز مجموعه‌ای از رندرها ظاهر شده‌اند که چشم‌انداز بهتری از طراحی سری گلکسی S23 و S23 Plus را نشان می‌دهند.

ظاهرا سامسونگ سرانجام در حال جدایی از تکرار زبان طراحی سری گلکسی اس 21 است. در رندرهای جدیدی که از سوی OnLeaks با مشارکت Smartprix ارائه شده‌اند، طراحی سری گلکسی S23 و S23 Plus به وضوح مشخص هستند. سامسونگ در سری آینده پرچم‌داران خود، با حذف جزیره مستطیل‌شکل دوربین، طراحی قطره‌ای را جایگزین آن کرده است. همین طراحی پیش‌تر نیز در سری گلکسی اس 22 اولترا مشاهده شده بود. انتظار داریم که سامسونگ در سری گلکسی اس 23 اولترا نیز از همین نوع طراحی استفاده کند. در سال آینده، هر سه دستگاه این سری، به عنوان گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S23 سامسونگ، به راحتی قابل تشخیص خواهند بود.

رندر گلکسی s23

در رندرهای منتشر شده از سری گلکسی S23، بیرون‌زدگی مدور در هر سه دوربین موجود در قاب پشتی به چشم می‌خورد. گلکسی اس 23 و نسخه پلاس، دارای پیکربندی سه‌گانه دوربین خواهند بود. طبق اطلاعات لو رفته، با اینکه این دو مدل در بخش دوربین، تغییرات قابل توجهی نخواهند داشت، اما از سوی دیگر، گلکسی اس 23 اولترا با سنسور جدید 200 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

مشخصات و ویژگی‌های گلکسی S23 و S23 Plus

در قاب جلو، با همان طراحی معمول سری گلکسی مواجه هستیم که شامل حاشیه‌های باریک با یک حفره کوچک برای تعبیه دوربین سلفی است. بنابراین، افرادی که منتظر قرارگیری دوربین سلفی در زیر نمایشگر دستگاه هستند، هم‌چنان باید منتظر بمانند.

رندر سامسونگ گلکسی اس 23

گلکسی اس 23 در نسخه معمولی دارای یک نمایشگر 6.1 اینچی، به مانند نسل پیشین خود خواهد بود. ابعاد این دستگاه نیز 70.8 در 136.3 با ضخامت 7.5 میلی‌متر است. از سوی دیگر، گلکسی S23 Plus با ابعاد 157.7 در 76.1 و ضخامت 7.6 میلی‌متر، از نسل قبلی خود کمی‌ بزرگ‌تر خواهد بود. این در حالی است که ابعاد 6.6 اینچی صفحه‌نمایش آن در مقایسه با نسل گذشته بدون تغییر باقی مانده است.

با توجه به اطلاعات لو رفته اخیر، این سری از شارژر 25 واتی پشتیبانی خواهد کرد که خبری ناامیدکننده است. هم‌چنین پرچم‌داران جدید سامسونگ، علاوه بر تجهیز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام، در یک نسخه دیگر با تراشه اگزینوس 2300 نیز عرضه خواهند شد. ظرفیت باتری این گوشی‌ها نیز تا 5 درصد در مقایسه با نسل قبل افزایش خواهد داشت.  در مجموع به‌ نظر می‌رسد که به غیر از دوربین و پردازنده، شاهد تغییرات خاص دیگری در مقایسه با سری گلکسی اس 22 نباشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*