جارو میجیا 1S

جارو و تی هوشمند شیائومی میجیا 1S ، منزل شما را برق می‌اندازد

محصولات جدید زیرمجموعه شیائومی یعنی میجیا در حال معرفی شدن است. جدیدترین محصول برند میجیا شیائومی، یک جارو هوشمند با نام میجیا 1S است. جارو هوشمند MIJIA 1S می‌تواند پروسه تمیز کردن خانه شما را کاملا هوشمند کند.

لوازم خانگی میجیا، به جای این که واقعا لوازم خانگی باشند، ربات‌هایی قدرتمند هستند که زندگی را برای کاربرانشان آسان‌تر می‌کنند! جدیدترین محصول میجیا شیائومی، جارو و تی هوشمند S1 است که یکی از بهترین قابلیت‌هایش، بارگیری و تخلیه آب به صورت خودکار است که نیاز به دخالت کاربر را به حداقل می‌رساند. در کنار این مورد، جارو و تی هوشمند میجیا 1S می‌تواند به صورت خودکار حرکت خود را آغاز کند و با برنامه‌ریزی قبلی خانه شما را تمیز کند.

ویژگی‌های جارو و تی هوشمند شیائومی 1S میجیا

ربات هوشمند شیائومی که وظیفه جارو کردن و تی کشیدن خانه کاربر را به دوش می‌کشد، به فن 4kPA با چهار سرعت مختلف مکش مجهز شده است تا بتواند محیط‌های مختلفی را تمیز کند. این محصول به یک دوربین مجهز شده که به هوش مصنوعی و الگوریتم‌های جارو هوشمند 1S میجیا شیائومی کمک می‌کند تا با دقتی فوق‌العاده وضعیت اتاق را آنالیز کرده و عملکرد درستی داشته باشد.

یکی دیگر از قابلیت‌های مفید این جارو و تی هوشمند، امکان برنامه‌ریزی مجزای آن برای هر اتاق است. این ربات به صورت خودکار در برخی از سناریوهای تمیز کردن، از تی استفاده نمی‌کند تا آلودگی و زباله را بهتر جمع‌آوری کند.

جارو میجیا 1S

جارو و تی هوشمند شیائومی MJIA 1S از جریان هوای گرم بعد از فعالیت استفاده می‌کند تا از بوی بد و رطوبت در دستگاه جلوگیری کند. آن طور که شرکت شیائومی اعلام کرده، جاروی هوشمند مدل 1S میجیا می‌تواند تا دو ساعت با استفاده از هوای گرم، رطوبت موجود در جارو را از بین ببرد. همان طور که انتظار داشتیم، این جارو هم عضوی از اکوسیستم خانه هوشمند میجیا است و می‌تواند با استفاده از برنامه مخصوص میجیا، شخصی‌سازی‌های زیادی (مانند آغاز تمیز شدن خانه پس از بیرون رفتن کاربر از منزل) را داشته باشید.

قیمت جارو هوشمند شیائومی MIJIA 1S

جارو شیائومی

جارو و تی هوشمند شیائومی مدل میجیا S1 در حال حاضر در مرحله پیش فروش قرار دارد. این محصول در کشور چین با قیمت چهار هزار یوان (چیزی حدود ۵۶۱ دلار) روانه بازار خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید: لباسشویی هوشمند شیائومی میجیا با امکانات متنوع و مدرن فقط ۱۰ میلیون تومان قیمت دارد!

این محصول در بازار کشور چین عرضه خواهد شد و احتمال عرضه گسترده آن در بازارهای جهانی فعلا خیلی زیاد نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*