گوشی هوشمند هواوی Enjoy 5S معرفی شد : نمایشگر ۵ اینچی، پردازنده ۸ هسته ای و سنسور اثر انگشت

چند روز پیش یک تیزر تبلیغاتی از سوی هواوی منتشر شد که در آن تاریخ رونمایی از گوشی‌هوشمند Enjoy 5S این شرکت، سوم دسامبر عنوان شده بود .حالا هواوی رسما این گوشی را معرفی کرده و از امروز در فروشگاه آنلاین این شرکت برای خرید در دسترس قرار گرفته است. این گوشی تازه‌نفس مدل ارتقا یافته Enjoy 5 است که پیش از این در اکتبر سال جاری میلادی معرفی شده بود.با گجت نیوز همراه باشید.

Huawei-Enjoy-5S-1هواوی Enjoy 5S از یک صفحه نمایش ۵ اینچی IPS با وضوح ۷۲۰p بهره می برد. چیپست هشت هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی MT6753T شرکت مدیاتک به همراه ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی در کنار پشتیبانی از کارت حافظه خارجی نیز سایر ویژگی های سخت افزاری آن را تشکیل می دهند.

دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی نیز تجهیزات تصویربرداری اسمارت فون Enjoy 5S را تشکیل می دهند. ضمن آن که شرکت هواوی در این مدل از باتری با ظرفیت ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعاتی بهره برده است.

این تلفن همراه از سیستم عامل اندروید ۵.۱ به همراه رابط کاربری EMUI 3.1 Lite به صورت پیش فرض استفاده می کند. شکاف سیم کارت دوم نیز به صورت هیبریدی طراحی شده است، از این رو باید میان استفاده از کارت حافظه خارجی و سیم کارت دوم یکی را انتخاب کنید، هرچند که امکان استفاده از هر دو سیم کارت به صورت همزمان وجود خواهد داشت.

وزن گوشی هواوی Enjoy 5S حدود ۱۳۵ گرم و ابعاد فیزیکی آن نیز عبارتند از ۱۴۳.۵ x 71 x 7.6 mm. از سوی دیگر حسگر اثر انگشت نیز دیگر فناوری قابل ذکر این محصول است که در قسمت پشت دستگاه تعبیه شده است.

فناوری های ارتباطی این تلفن همراه عبارتند از ۴G-LTE، Wi-Fi، Bluetooth، microUSB و GPS/A-GPS.

در نهایت باید گفت این گوشی از ۱۰ دسامبر و در رنگ های نقره ای و طلایی و با قیمت ۱۸۷ دلار در دسترس خواهد بود. البته پیش فروش آن از هم اکنون آغاز شده است.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. آخه کی میاد p8lite رو ول کنه اینا بخره.مگه میشه یه گوشی با اثر انگشت اینقد ارزوووون باشه.!!!!! بعدشم واقعا بی تعصب میگم،خودمم هواوی دارم (میت 8)ولی این پردازندش مدیا تکه وواقعا بیخوده .دقیقا همین امکاناتو p8lite لایت داره ولی اون پردازنده کیرین داره وصد برابر بهتره.وp8lite خییییلی خوشکل تره… بعدشم گوشی که اثر انگشت داره و این قدر ارزونه ،حتما اثر انگشت ش مغناطیسی هست وزود خراب میشه

  2. من میخواستم ګوشی بخرم به نظرتون GR3 بخرم یا enjoiy 5s ????????????????

  3. سلام
    این گوشی الان ایران اومده؟اگه نه کی وارد ایران میشه؟و محدوده ی قیمتش چقدره؟
    ممنون

  4. سلام تو ایران نمیاد؟؟؟؟