تصاویر گلکسی اس 23

تصاویر گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس منتشر شد؛ طراحی پرچمداران بعدی سامسونگ را ورانداز کنید

در حالی که هنوز چند ماه تا رونمایی از گوشی های سری Galaxy S23 سامسونگ فاصله داریم؛ افشاگری درباره آن‌ها آغاز شده است. در ادامه می‌توانید تصاویر گلکسی اس 23 و مدل پلاس را تماشا کنید.

این تصاویر رندر شده از گلکسی اس 23 و 23 پلاس، نشان می‌دهند پرچمداران بعدی سامسونگ چه شکل و شمایلی دارند. پیداست که با طراحی تازه‌ای روبه‌رو هستیم؛ اما همچنان امضای سامسونگ، پای این گوشی‌هاست.

در پنل عقب، دیگر اثری از برآمدگی جزیره-مانند دوربین دیده نمی‌شود و هر کدام از لنزها، درون یک دایره‌ی برآمده‌ی مستقل قرار دارند. اگر این طراحی به نظرتان آشنا می‌آید، باید گفت که بی‌شباهت به گلکسی اس 22 اولترا نیست. پنل جلو، همچنان طراحی تمام صفحه دارد و دوربین سلفی هم در حفره‌ی مرکزی صفحه نمایش جای گرفته است.

ظاهرا گلکسی S23 پلاس کمی بزرگ‌تر از گلکسی S22 پلاس خواهد بود. با وجود حفظ نمایشگر 6.6 اینچی، ابعاد آن 157.7 در 76.1 در 7.6 میلی‌متر ذکر شده که بیانگر افزایش سه دهم میلی‌متری در طول و عرض است. از SM-S9160 به عنوان شماره مدل این گوشی یاد می‌شود.

گلکسی S23 هم با وجود حفظ همان نمایشگر 6.1 اینچی، کمی عریض‌تر و کشیده‌تر از گلکسی S22 خواهد شد. این گوشی با ابعاد 146.3 در 70.8 در 7.6 میلی‌متری توصیف شده است. گفته می‌شود ظرفیت باتری گلکسی اس 23 هم با افزایش 5 درصدی، به 3900 میلی‌آمپر ساعت خواهد رسید.

انتظار می‌رود به جز سایز باتری، تفاوت دیگری در مشخصات مدل‌های معمولی و پلاس S23 وجود نداشته باشد. مثلا می‌توانیم به سرعت شارژ 25 وات و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 یا اگزینوس 2300 اشاره کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سامسونگ همیشه خوب بوده همیشه حسود هم داره . اندروید تو سامسونگ همه می‌دونن بهتره .کلا سامسونگ سیستم اندروید رو بهتر از بقیه برند های بازار فهمیده . حالا همه گرم اینن که نرخ صفحه 120 هست یا 90هرتز شارژ ۲۵ واته یا ۳۰ .گوشی های اس ۹ نوت ۸ اس ۶ گروه آ۷ و ۸ افسانه بودن .