ویدیوهای واقعی از پرواز یوفوها

ویدیوهای واقعی از پرواز یوفوها که تا به امروز، محرمانه بودند

مردم سراسر جهان علاقه زیادی به یوفوها نشان می‌دهند. در ادامه ویدیوهای واقعی از پرواز یوفوها را که روزی مرحمانه بوده‌اند با یکدیگر خواهیم دید.

هر شش ویدیویی که در ادامه خواهیم دید توسط ارتش فیلم برداری شده و بعد از سال‌ها محرمانگی از طبقه‌بندی خارج شده‌اند. در این ویدیوها اجسامی نشان داده می‌شود که تا امروز ناشناس باقی مانده‌اند. به نظر می‌رسد یوفوها در این ویدیوها مشغول انجام مانورهایی هستند که قوانین فیزیک را نقض می‌کنند.

ویدیوهای واقعی از پرواز یوفوها که باید ببینید

در پی تمام اتفاقاتی که برای نیروی دریایی، پنتاگون و خلبانان افتاده و در حین ماموریت با سفینه‌های پرنده مواجه شده‌اند، مردم مجدداً به یوفوها علاقه‌مند شدند. میلیون‌ها نفر در سراسر کره زمین معتقدند که یوفوها وجود دارند و استدلال آنها این است که به احتمال زیاد این اشیا ناشناس پرنده از زمین نیستند. همچنین چندی پیش انتشار تصاویر باکیفیت یک بشقاب پرنده در آسمان مکزیک جنجال به پا کرد که می‌توانید متن کامل خبر آن را در ادامه بخوانید.

وقتی به آنچه خلبانان و مقامات دولتی درباره اشیاء ناشناس پرنده گفته‌اند گوش فرا می‌دهیم، به این باور می‌رسیم که آنها از جهان‌هایی دور آمده‌اند. برای مثال کریستوفر ملون، معاون اسبق دستیار وزارت دفاع در امور اطلاعاتی در مصاحبه‌ای با فاکس اند فرندز گفته:

ما می‌دانیم که یوفوها وجود دارند و از این نظر بحثی نداریم. مسئله اصلی اینجاست که چرا آنها به زمین آمده‌اند؟ آنها از کجا می‌آیند و چه فناوری پشت این دستگاه‌هایی است که مشاهده می‌کنیم؟

شواهد بیشتر از منشا بیگانگان احتمالی را می‌توان در گزارش‌ها و شهادت‌های خلبانان نیروی دریایی یافت که روزانه با این اشیاء برخورد داشته‌اند. خلبانانی که یوفوها را دیده‌اند استدلال می‌کنند که اشیاء پرنده ناشناس قادر به انجام کارهایی هستند که در قلمرو فیزیکی زمین امکان پذیر نیست. به عبارت دیگر آنها می‌توانند در مقابل پیشرفته ترین هواپیماهای نظامی مانور دهند و به نظر می‌رسد قوانین فیزیک را نقض می‌کنند.

آگوادیلا

خوشبختانه شواهدی دال بر وجود یوفوها وجود دارد که در ادامه خواهیم دید. در مقاله پیش رو شش ویدیوی جالب توجه را که توسط ارتش آمریکا ضبط شده گرد آوری کرده‌ایم. برخی از ویدیوها پیش تر از طبقه‌بندی محرمانه پنتاگون خارج شده در حالی که عمده آنها جدید هستند. یکی از این ویدیوها در پورتوریکو توسط سازمان امنیت ملی بر فراز آگوادیلا فیلم برداری شده است.

در حین انجام یک ماموریت معمولی، یکی از هواپیماهای سازمان امنیت ملی (DHS) بشقاب پرنده‌ای را مشاهده و توسط دوربین تصویربرداری حرارتی خود ثبت کرد. آنچه در این ویدیو خواهید دید جسمی است که به نظر می‌رسد می‌تواند در شب بدون چراغ و در ارتفاع پایین با سرعت ۱۰۰ مایل در ساعت و ظاهرا بدون خطر برخورد با اجسام در حال عبور حرکت کند.

ناوگان دریایی شیلی

نیروی دریایی آمریکا تنها شعبه نظامی نیست که با یوفوها برخورد کرده است. در سال 2014 هلیکوپتری از نیروی دریایی شیلی (یک ایرباس کوگار AS 532) در حال گشت زنی در غرب سانتیاگو بود که خلبانان آن چیزی عجیب در آسمان مشاهده کردند. پس از ده دقیقه تعقیب و گریز، هلیکوپتر از ادامه ماموریت خسته شد. در ویدیویی که خواهید دید، خلبانان نیروی دریایی تلاش می‌کنند تا یوفو را تعقیب و با آن ارتباط برقرار کنند.

علیرغم تلاش برای برقراری تماس با شی ناشناس پرنده – با استفاده از پهنای باند چندملیتی و غیرنظامی طراحی شده برای این منظور – هیچ پاسخی دریافت نشد. به گفته خلبانان شیء که آنها دیدند یک ساختار مسطح و کشیده با دو نورافکن حرارتی داشت.

مکزیک و یوفوها

در سال ۲۰۰۴ نیروی هوایی مکزیک با ناوگانی از اشیا پرنده ناشناس رو به رو شد. خلبانان در یک ماموریت عادی در حریم هوایی مکزیک با ۱۱ شی پرنده ناشناس رو به رو شدند که در نزدیکی آنها پرواز می‌کردند.

بر اساس گزارش‌ها، اشیاء فقط با استفاده از سیستم مادون قرمز قابل مشاهده بودند و با چشم غیرمسلح نامرئی به نظر می‌رسیدند. فیلمی که در ادامه تماشا می‌کنید توسط یک بوئینگ اف ای ۱۸ سوپر هورنت (F/A 18F Super Hornet) ضبط شده و مدتی پیش توسط وب سایت آکادمی هنر و علم ستارگان منتشر شد.

نیروی دریایی ایالات متحده

ویدیوی مذکور در سواحل شرقی ایالات متحده و در سال ۲۰۱۵ فیلم برداری شده است. همچنین یک هواپیمای جنگنده F/A 18 Super Hornet توانسته با استفاده از سنسور چندمنظوره Raytheon ATFLIR Pod فیلم برداری کند.

نیروی دریایی ایالات متحده و یوفوها در سن دیگو

در سال ۲۰۰۴ یک فروند هواپیمای جنگنده سوپر هورنت اف ای ۱۸ از طرف نیروی دریایی ایالات متحده با یک شیء ناشناس پرنده در سواحل سن دیگو مواجه شد. همان‌طور که در گزارشی از آکادمی هنر و علم ستارگان اشاره شده، فیلم مذکور با مستندات و شواهد زنجیره مالکیت حیاتی ارائه می‌شود زیرا توسط سنسورهای ارتش آمریکا تایید شده و این یعنی اورجینال و بدون تغییر هستند و توسط کامپیوتر یا هوش مصنوعی ساخته نشده‌اند.

ویدیوی گیمبال

یکی از اولین ویدیوهایی است که مراحل حذف از طبقه بندی محرمانگی را طی کرد و برای انتشار عمومی تایید شد. این ویدیو نیز توسط یک جنگنده سوپر هورنت اف ای ۱۸ و با کمک سیستم هدف گیری پیشرفته مادون قرمز گرفته شده است. علاوه بر فیلم‌های جذابی که تماشا کردید، واکنش خلبانانی که یوفوها را مشاهده کردند هم فوق العاده است.