ددپول 3

ولورین به کمک Deadpool در فیلم ددپول 3 دوباره زنده می‌شود + تریلر با زیرنویس فارسی

فیلم ددپول 3 استارت خود را با یک تیزر جذاب، خنده دار و مفهومی از هنرنمایی هیو جک من در نقش ولورین و رایان رینولدز در نقش ددپول شروع کرده است که در ادامه با اولین ویدیو از آغاز پروژه Deadpool 3 با زیرنویس فارسی همراه خواهیم بود.

همانطور که انتظار داشتیم، رایان رینولدز، هنرپیشه کانادایی، دوباره قرار است با کاراکتر جذاب و با نمک ددپول، سومین قسمت از داستان قاتل نامیرای دنیای مارول را به پیش چشمان ما بیاورد. در قسمت‌های پیشین ددپول به حضور وولورین اشاره شده بود و در ددپول 2، هیو جکمن حضوری اجمالی در تیتراژ پایانی داشت. در همین راستان، رینولدز در ویدئویی 90 ثانیه‌ای این موضوع را تایید کرد که در ادامه با داستان عجیب و مرموز این ویدیو همراه خواهیم بود.

نگاهی به حضور ولورین در فیلم ددپول 3 با نقش آفرینی هیو جک من

همانطور که می‌دانید، شخصیت دوست داشتنی وولورین در انتهای فیلم لوگان، به سرنوشت دردناکی دچار شد و همه گمان می‌کردیم که شخصیت جیمز هاولت (نام اصلی ولورین) به پایان راه خود رسیده است. البته حدس و گمان های بازگشت او، همیشه در تریلرها و تیزرهای دنیای مارول به چشم می‌آمد و اکنون می‌دانیم که لوگان، دوباره به سینما باز خواهد گشت! اما در مورد فیلم ددپول 3 که قرار است لوگان را زنده کند چه می‌دانیم؟

در حال حاضر می‌دانیم که بر حسب گفته‌های کوین فایگی، مدیر ارشد استودیو مارول، درجه سنی فیلم ددپول سه ، درجه بزرگسال خواهد بود. البته این موضوع دور از انتظار نیست چرا که هم شخصیت ولورین و هم ددپول ، عاشق خون و خون‌ریزی هستند! همچنین می‌دانیم که تاریخ اکران فیلم ددپول 3 در اوایل سپتامبر 2024 یعنی اوسط شهریور 1403 خواهد بود و شاون لوی و وندی مولینو و لیزی مولینو ، وظیفه کارگردانی و نویسندگی فیلم ددپول سه را بر عهده خواهند داشت.

در انتهای کار بد نیست بدانید که اولین حضور جکمن در نقش وولورین در سال 2000 و در فیلم مردان ایکس بود و در فیلم‌های دیگر مارول نیز حضوری اجمالی داشته است. پس از حضور او در فیلم لوگان در سال 2017، تصور می‌شد این آخرین باری‌ست که این کاراکتر در فیلمی دیده می‌شود. همچنین لوگان و دوگانه ددپول 1 و 2 روی هم رفته، بیش از 2.18 میلیارد دلار را روانه باکس افیس کرده بودند پس می‌توان به فروش موفق فیلم سینمایی ددپول 3 از همین الان امیدوار بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*