پیام رسان ایرانی ایتا

پیام رسان ایرانی ایتا قادر به پذیرش کاربر جدید نیست!

با وجود این که محدودیت‌های اینترنتی باعث شده کاربران به استفاده از پیام رسان های داخلی روی بیاورند، اما پیام رسان ایرانی ایتا اعلام کرد موقتا قادر به پذیرش کاربر جدید نیست.

طی روزهای گذشته بسیار از شبکه های اجتماعی خارجی از جمله اینستاگرام و واتس اپ در ایران فیلتر شدند و کاربران در ساعات زیادی از روز به اینترنت بین‌الملل نیز دسترسی نداشتند. در همین راستا چنین محدودیت‌هایی باعث شده تا برخی از کاربران به استفاده از پیام رسان های داخلی روی بیاورند، اما این پیام رسان‌ها نیز به دلیل نداشتن ظرفیت مناسب نمی‌توانند از کاربران زیادی میزبانی کنند.

عدم پذیرش کاربر جدید توسط پیام رسان ایرانی ایتا

در همین راستا با توجه به این که تعدادی از کاربران به استفاده از پیام رسان ایتا روی آوردند، این پیام رسان به دلیل ظرفیت پایین خود اعلام کرد در حال حاضر قادر به پذیرش کاربران جدید نیست. در واقع کاربران در زمان ثبت نام در این پیام رسان با پیامی به شرح زیر مواجه می‌شوند:

با سلام و سپاس از شما برای انتخاب ایتا؛ به دلیل بروزرسانی و ارتقای سرورها، موقتا ارسال کد برای کاربران جدید مقدور نیست. پس از ارتقای سیستم، اطلاع‌رسانی خواهد شد. پوزش ما را پذیرا باشید.

گفتنی است هر چند عدم پذیرش کاربر جدید توسط ایتا در راستای حفظ کیفیت سرویس برای کاربران فعلی آن انجام شده است، اما باز هم چنین اقدامی از مناسب نبودن زیرساخت‌های این پیام رسان حکایت دارد و نشان می‌دهد پیام رسان های داخلی در حال حاضر نمی‌توانند از میلیون‌ها ایرانی پذیرایی کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. من حاظرم با دود پیام بفرستم ولی سمت پیامرسان ایرانی نمیرُم.

  2. پیامرسان ایرانی دستکم بایستی ظرفیت ملیارد کاربری داشته باشد چون مسلمین و مؤمنین مذاهب دیگر هم مایل به داشتن محیطی امن و اخلاقی هستند. و السلام

  3. کپی شناسنامه و کارت ملی و رضایت نامه والدین و فرم تعهد و هزینه ثبت نام و مالیات و …… می خواد حتما🤣🤣🤣🥴
    یه نفر هم نمیاد تو پیام رسان بدافزار

  4. فکر نمیکردم ملت انقدر بی عرضه باشن که برن سمت سروش و ایتا و بله.
    ننگ