خودروهای وارداتی مزایده ای

ارزان ترین و گرانترین خودروهای وارداتی مزایده ای چه قیمتی دارند؟

به تازگی 1040 خودرو در سایت سازمان اموال تملیکی و سامانه تدارکات دولت برای فروش بارگذاری شد؛ اما ارزان ترین و گرانترین خودروهای وارداتی مزایده ای چه قیمتی دارند؟

سعید غلامی، معاون جمع‌آوری و فروش سازمان اموال تملیکی اعلام کرد به طور کلی 1 هزار و 40 دستگاه خودرو وارداتی در سایت سازمان اموال تملیکی و سامانه تدارکات دولت بارگذاری کردیم که این خودروها در 9 استان شامل استان‌های فارس، آذربایجان شرقی، قم، گیلان، تهران، هرمزگان، مازندران، خوزستان و بوشهر قرار دارند.

ارزان ترین و گرانترین خودروهای وارداتی مزایده ای

معاون جمع‌آوری و فروش سازمان اموال تملیکی در ادامه بیان کرد از 7 مهر تا 12 مهر 1401 متقاضیان می‌توانند از این خودروها بازدید کند. وی افزود ارزش قیمت پایه این خودروها در مزایده 2 هزار و 37 میلیارد تومان بوده که انتظار می‌رود با این ارزش تعیین شده پایه، متقاضیان آنها را با قیمت‌های بالاتری خریداری کنند.

غلامی در ادامه بیان کرد کمترین قیمت پایه‌ای که روی سایت درج شده مبلغ 670 میلیون تومان بوده و به خودروهای سراتو که در بوشهر قرار دارند مربوط می‌شود. بالاترین قیمت نیز به خودروهای پورشه ماکان با قیمت 7 میلیارد و 200 میلیون تومان اختصاص دارد. همچنین گزارش‌ها از استان‌ها حاکی از آن است که متقاضیان با مراجعه به انبارهای مختلف در خوزستان، تهران، مازندران و بوشهر فرایند بازدید از خودروها را شروع کرده‌اند.

خودروهای وارداتی

معاون جمع‌آوری و فروش سازمان اموال تملیکی با اعلام این که خریداران در زمان خرید باید مراقب باشند، گفت هنگامی که خودرویی حدود 5 سال روشن نشود، بدون شک بعد از خریداری به تعمیرات و نگهداری‌های خاصی نیاز دارد. همچنین این خودروها به شرط رویت و موتور خاموش به مشتریان تحویل داده می‌شوند؛ یعنی خریدار به شکل حضوری مراجعه کرده و پس از مشاهده شرایط خودرو پیشنهاد خود را ارائه می‌کند.

طبق گفته غلامی، عدم امکان عودت کالا باعث شده تا نتوان این خودروهای وارداتی را در بورس عرضه کرد؛ چرا که در بورس به خریدار به مدت 3 ماه مهلت اعتراض و بازگرداندن کالا داده می‌شود و این طرح فروش با استانداردهای بورس مغایرت داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*