شیائومی ردمی نوت 11R

شیائومی ردمی نوت 11R ، دوقلوی همسان گوشی پوکو M4 5G معرفی شد

شیائومی عضو دیگری را به خانواده پرجمعیت Redmi Note 11 اضافه کرد. با مدل جدید، گوشی شیائومی ردمی نوت 11R آشنا شوید.

شاید شیائومی ردمی نوت 11R به تازگی معرفی شده باشد؛ اما در واقع، همان پوکو M4 5G با حداکثر 8 گیگ رم و حافظه داخلی بیشتر در نسخه پایه است.

پوکو ام 4 فایوجی، نسخه‌های 4/64 و 6/128 گیگابایتی داشت؛ اما ردمی نوت 11 آر در نسخه 4/128 گیگ، 6/128 گیگ و 8/128 گیگ موجود است. وجود یک شیار اختصاصی برای کارت microSD هم ظرفیت حافظه داخلی آن را تا یک ترابایت دیگر، افزایش می‌دهد.

این گوشی از تراشه دایمنسیتی 700 مدیاتک قدرت می‌گیرد و با MIUI 13 کار می‌کند که مبتنی بر اندروید 12 است. برای نمایش محتوا، یک ال‌سی‌دی 6.58 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتز دارد. درون ناچ صفحه نمایش هم دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی جای گرفته است.

در پنل عقب، یک برآمدگی دوربین وجود دارد که از سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. فلش LED هم در بین این دو تعبیه شده است. به جای لوگوی Poco نیز حالا لوگوی Redmi دیده می‌شود.

باتری گوشی، 5000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و می‌تواند از درگاه USB-C با توان 18 وات شارژ شود؛ ولی کمپانی سازنده درون جعبه، یک شارژر 10 واتی گذاشته است.

برخورداری از حسگر اثر انگشت در لبه کناری و پشتیبانی از شبکه 5G، دیگر امکانات قابل ذکر Redmi Note 11R محسوب می‌شوند.

قیمت شیائومی ردمی نوت 11R

این گوشی فعلا در رنگ‌های خاکستری، مشکی و آبی تولید شده و خبری از رنگ زرد نیست. فروش آن در وب‌سایت رسمی شیائومی آغاز شده است.

نسخه پایه، معادل 154 دلار و نسخه 6/128 گیگابایتی، 168 دلار قیمت دارد. مبلغ گران‌ترین نسخه هم به 196 دلار می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گوشی های شیائومی قبلاً به پر کاری و دوام معروف بودن ولی بتازگی از نظر تکنولوژی و کیفیت هم دارن با برندهای معروف رقابت میکنن. من تا دو ماه قبل و‌ سالهای زیادی از یک برند معروف استفاده میکردم ولی با گران شدن بسیار زیاد, بالاجبار یک شیائومی Red mi note11 گرفتم. انصافا چیزی کم ندارد و بلکه هم بهتره. در مقایسه با گوشیهای هم قیمت به صورت عجیبی بهتره.