پیکاپ تسلا سایبرتراک

ایلان ماسک ادعا می‌کند پیکاپ تسلا سایبرتراک ضد آب است؛ دروغ جدید مرد مریخی یا آینده آفرود؟

داستان همیشگی ایلان ماسک و ادعاهای جنجالی او ادامه دارد. مدیرعامل تسلا می‌گوید که پیکاپ تمام الکتریکی سایبرتراک ضد آب خواهد بود.

سایبرتراک پیکاپ بلندپروازانه تسلا با طراحی غیر معمولِ آینده‌گرایانه است که معرفی آن به سال 2019 بر می‌گردد و تا به اینجا دردسرهای زیادی را پشت سر گذاشته است؛ از آبروریزی شکسته‌شدن شیشه آن طی رویداد رونمایی تا چندین بار تاخیر در عرضه. ایلان ماسک، مدیر عامل خودروساز آمریکایی تسلا اخیراً به رسم همیشه در توییتر ادعایی بحث‌برانگیز کرده است: سایبرتراک به حدی ضدآب خواهد بود که بتواند از رودها، دریاچه‌ها و حتی دریاهایی بگذرد که خیلی مواج نیستند.

پیکاپ تسلا سایبرتراک

ایلان ماسک در توییت دیگری اظهار داشت که برای طی مسافت بین پایگاه فضایی در حال توسعه اسپیس ایکس در تگزاس با نام استاربیس و جزیره پادره جنوبی در خط ساحلی جنوب غربی این ایالت به سایبرتراک نیاز دارد. او همچنین به کانالی اشاره کرد که احتمالاً همان گذرگاه برازوس سانتیاگو در شمال تاسیسات پرتاب اسپیس ایکس باشد و از این رو، باید مسافت کوتاهی بین جزیره برازوس تا پادره جنوبی پیموده بشود. امکان استفاده از پل موجود در این منطقه مهیا است اما ایلان ماسکی که به سفرهای کوتاه با جت شخصی خود شهرت دارد، احتمالاً فقط با راهی کم‌سروصداتر و البته عجیب‌تر برای رفت و آمد راضی می‌شود.

اگر به خاطر این ادعا فکر می‌کنید پیکاپ تسلا سایبرتراک محصولی استثنائی از این خودروساز آمریکایی است، باید گفت که ایلان ماسک در گذشته هم چنین ادعایی را در مورد خودروهای تسلا کرده است. این کارآفرین جنجال‌برانگیز در سال 2016 در توییتر بیان داشت تسلا مدل S طوری روی آب شناور می‌ماند که می‌توان برای بازه‌های زمانی کوتاه آن را به عنوان قایق به کار گرفت. ضمن اینکه رانش به وسیله چرخش چرخ‌ها صورت می‌گیرد؛ روشی فوق‌العاده ناکارآمد برای پیش‌رانش.

پیکاپ تسلا سایبرتراک با موتور سایبرکواد

وعده‌های ایلان ماسک برای سایبرتراک تسلا موضوع جدیدی نیست. او زمانی از ضد گلوله بودن پنجره‌های این پیکاپ الکتریکی خبر داده بود و دست آخر جلوی صدها نفر جمعیت حاضر در رویداد رونمایی، پنجره‌های آن با توپ فولادی هم‌اندازه توپ بیس‌بال به راحتی شکسته شدند. نهایتاً باید اشاره کرد که پیکاپ تسلا سایبرتراک بعد از تاخیرهای متعدد قرار است بالاخره در سال 2023 روانه بازار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*