ستاپ الین ویر

مانیتور گیمینگ 34 اینچی Alienware QD OLED و کیبورد مکانیکی TKL ، آرزوی هر گیمری هستند

شرکت الین‌ویر، زیربرند مجموعه Dell، پس از معرفی کامپیوتر گیمینگ خود، از مانیتور گیمینگ Alienware QD OLED و کیبورد مکانیکی TKL رونمایی کرد.

الین‌ویر، زیرمجموعه شرکت دل، علاوه بر معرفی کامپیوتر گیمینگ خود به نام Aurora R15 که از پردازنده نسل سیزدهم اینتل و کارت گرافیک سری Geforce RTX 40 انویدیا استفاده می‌کند، با رونمایی از یک مانیتور منحنی QD OLED به نام Alienware AW3423DWF و کیبورد مکانیکی TKL، مجموعه گیمینگ جدید خود را تکمیل کرد.

مانیتور منحنی Alienwared AW342DWF QD OLED

مانیتور گیمینگ الین ویر

مانیتور گیمینگ جدید الین‌ویر، یک جایگزین ارزان‌تر برای سری AW3423DW است. این مانیتور دارای یک پنل 34 اینچی QD-OLED با رزولوشن 3440 در 1440 و انحنای 1800R است. حداکثر نرخ نوسازی آن، 165 هرتز است و از استاندارد AMD FreeSync Premiuim Pro پشتیبانی می‌کند. به گفته الین‌ویر، این مانیتور 99.3 درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و حداکثر روشنایی آن 1000 نیت است.

دل هم‌چنین یک جوی‌استیک کوچک را برای کنترل منوی OSD در سری Alienware AW3423DWF قرار داده است. این مانیتور تنها به دو خروجی دیسپلی‌پورت 1.4 و HDMI 2.0 مجهز است که در نتیجه، دستگاه‌های خارجی متصل از طریق HDMI، به نرخ نوسازی 100 هرتز محدود می‌شوند. دو اتصال DisplayPort در این مانیتور، نرخ نوسازی کامل 165 هرتزی را فراهم می‌کنند.

کیبورد مکانیکی گیمینگ Alieware TKL

کیبورد مکانیکی tkl الین ویر

الین‌ویر هم‌چنین از اولین کیبورد گیمینگ مکانیکی TKL خود نیز رونمایی کرده که با توجه به فرم فشرده‌تر و حذف کلیدهای اعداد، برای استفاده در فضای محدود انتخابی ایده‌آل است. کیبورد گیمینگ Alienware TKL (AW920K) دارای سوئیچ‌های مکانیکی Cherry MX Red و کی-کپس PBT دو شات برای دوام بیشتر کلیدها است. این صفحه‌کلید هم‌چنین به نورپردازی RGB برای کلیدهای AlienFX مجهز شده که از طریق تنظیمات Command Center اختصاصی الین‌ویر قابل کنترل است.

کیبورد مکانیکی الین ویر

با استفاده از نرم‌افزار الین‌ویر، کلیدها کاملا قابل تنظیم هستند و می‌توانید با غیرفعال کردن کلید ویندوز، از وقفه‌های ناخواسته در حین بازی جلوگیری کنید. بالابرهای این کیبورد، سه حالت مختلف برای تنظیم ارتفاع را ارائه می‌دهند و قسمت زیرین صفحه‌کلید نیز دارای گزینه‌های مسیریابی یکپارچه است.

قیمت و عرضه

مانیتور گیمینگ Alienware AW3423DWF اواخر پاییز امسال با قیمت 1099 دلار در دسترس قرار می‌گیرد. هم‌چنین کیبورد گیمینگ TKL نیز در اواخر سال جاری با قیمت 150 دلار عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*