فریزر شیائومی میجیا 203L

فریزر صندوقی شیائومی میجیا با ظرفیت 203 لیتر و قیمت فقط 126 دلار معرفی شد

شیائومی از فریزر صندوقی جدید خود با ظرفیت 203 لیتر، گزینه‌های متعدد تنظیم دما و انجماد و قیمت مقرون به صرفه رونمایی کرد.

شیائومی از اضافه شدن یک فریزر صندوقی جدید به اکوسیستم الکترونیک خود خبر داد. این فریزر، میجیا 203L نام دارد و فضای ذخیره‌سازی 203 لیتر و چهار حالت دما را ارائه می‌دهد. فریزر صندوقی Xiaomi دارای گزینه‌های تنظیم دما برای حالت‌های انجماد نسبی، انجماد معمولی، انجماد سریع و تبرید است. این بدان معنی است که این دستگاه می‌تواند نیازهای انجمادی مختلف را برای انواع مواد غذایی تامین کند.

فریزر صندوقی شیائومی میجیا 203L از طراحی یخچال فراگیر سه‌بعدی، برای انجماد موثر مواد بهره می‌گیرد. سرعت انجماد این دستگاه، 0.75 کیلوگرم در ساعت است، بدین معنا که می‌تواند تا 18 کیلوگرم گوشت را تنها در 24 ساعت منجمد کند. هم‌چنین دمای این فریزر تا -30 درجه سانتی‌گراد قابل کاهش است. این دستگاه با استفاده از طراحی پلکانی می‌تواند تا حجم 203 لیتر را در فضای ذخیره‌سازی خود جای دهد و یک سبد غذای مستقل را نیز ارائه می‌دهد.

فریزر صندوقی شیائومی

فریزر صندوقی شیائومی دارای درب قابل جداسازی است و چرخ‌های متحرک دوگانه آن نیز قابلیت جابجایی ساده این دستگاه را فراهم می‌کنند. فریزر Mijia 203L با قیمت اولین 899 یوان (126 دلار) عرضه می‌شود و در حال حاضر از طریق سایت JD.com قابل سفارش است. فعلا جزئیاتی از عرضه این محصول در بازارهای خارج از چین در دست نیست. به لطف قیمت مقرون به صرفه و حالت‌های مختلف دمایی، این دستگاه می‌تواند با استقبال مناسبی از سوی خریداران مواجه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*