شاسی بلند KMC K7

خودرو شاسی بلند KMC K7 کرمان موتور یک شبه 135 میلیون تومان گران شد

خودرو شاسی بلند KMC K7 کرمان موتور یک شبه 135 میلیون تومان گران شد. کرمان موتور قیمت کی ام سی کی 7 را ویژه مهر 1401 به میزان چشمگیری افزایش داد.

شرکت کرمان موتور به عنوان یکی از خودروسازان بزرگ بخش خصوصی ایران مدتی قبل محصولات جدید شرکت چینی جک را در قالب نسخه‌های ایرانیزه شده تحت برند کی ام سی به بازار ایران عرضه کرد؛ KMC K7 نیز یکی از همین محصولات کرمان موتور محسوب می‌شود که به تازگی قیمت آن در مهرماه به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده است. در ادامه جزئیات افزایش قیمت شاسی بلند کی ام سی K7 را مشاهده می‌کنید:

افزایش قیمت شاسی بلند KMC K7 کرمان موتور

شرکت کرمان موتور قیمت شاسی بلند کی ام سی کی 7 را از 1 میلیارد و 210 میلیون تومان قبلی به 1 میلیارد و 345 میلیون تومان در مهر 1401 افزایش داد که از افزایش 135 میلیون تومانی قیمت این شاسی بلند چینی بازار ایران حکایت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این جور ماشین ها تو ایران داره با دو برابر قیمت جهانی به فروش میره،و به نظر من این افزایش قیمت ها چیزی جز رانت نیست

  2. تو مملکت تنها چیزی که ارزونه جون ما ادماس

  3. این نهایت نامردمی و حرکتی ضد میهنی است. مافیا مسابقۀ گرانترترفروشی راه مي‌اندازد چوبش را مستضعف با سیب‌زمینی میخورد و دودش به چشم پلیس حافظ امنیت مي‌رود. جهال فضای مجازی هم از تورّم افسار گسیخته مسجد و آمبولانس می‌سوزند. یعنی چه یکشبه ١٣٥ ملیون تومان گران شد؟ اگر جز پدرسوختگی علّتی داشت چرا بر مزد کارگر همان شرکت ١٣٥ ریال هم افزوده نشد؟ قوای ٣ گانه باید فکری به حال این خودسرهای ولنگار کنند. باید مقرر گردد تا به نسبت گرانترفروشی کارفرما بطور خودکار بر مزد کارمندان و مالیاتش افزوده شود. و السلام