شبیه ساز جزیره پویا آیفون ۱۴

کاربران اندرویدی عاشق Dynamic Island آیفون 14 هستند؛ 1 میلیون دانلود برای اپلیکیشن شبیه ساز جزیره پویا

کاربران گوشی‌های اندرویدی شیفته Dynamic Island‌ آیفون ۱۴ شده‌اند. این را می‌توان از ۱ میلیون بار دانلود اپلیکیشن شبیه ساز جزیره پویا فهمید!

اپلیکیشن DynamicSpot،‌ یک اپلیکیشن اندرویدی است که چیزی مثل جزیره پویا آیفون ۱۴ پرو اپل را به گوشی‌های اندرویدی میاورد. جزیره پویا، یک راه جدید برای مالتی‌تسکینگ و سیستم نوتیفیکیشن مبتنی بر تغییر شکل است که از ناچ بالای صفحه برای این کار استفاده می‌کند. اپلیکیشن DynamicSpot با شبیه‌سازی این ویژگی برای گوشی‌های اندرویدی موفق شده محبوبیت زیادی کسب کنه و اکنون بیش از ۱ میلیون بار در پلی استور گوگل دانلود شده است.

جزیره پویا در گوشی‌های اندرویدی

در حالی که گمانه‌زنی‌هایی در خصوص رونمایی از Dynamic Island همراه سری گوشی‌های آیفون ۱۴ مطرح بود،‌ اما نمی‌توانستیم با قاطعیت در این خصوص صحبت کنیم. با این حال اپل تصمیم گرفت این ویژگی را همراه دو گوشی آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس معرفی کند. برخی تولیدکنندگان مثل شیائومی گزارش شده که در حال کار روی قابلیتی شبیه به جزیره پویا برای گوشی‌های اندرویدی هستند. این اپلیکیشن مدت‌ها بود که چندان شناخته شده نبود، اما با عرضه سری آیفون ۱۴ به مرکز توجه کاربران اندرویدی تبدیل شد.

شبیه ساز جزیره پویا آیفون ۱۴

در حال حاضر این اپلیکیشن در پلی استور گوگل در دسترس است و با تمام گوشی‌هایی که یک حفره در مرکز یا سمت چپ صفحه نمایشگر آن‌ها قرار گرفته سازگار است. این برنامه به عنوان «جزیره پویا برای اندروید» در پلی استور شناخته می شود.

اپلیکیشن داینامیک اسپات در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) منتشر شده و طی این چند روز بیش از ۱ میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است که آمار خیره‌کننده‌ای محسوب می‌شود. امتیاز فعلی که کاربران به آن داده‌اند ۴.۳ است که نشان می‌دهد عملکرد خوبی هم داشته است. توسعه‌دهنده این برنامه که Jawomo‌ نام دارد می‌گوید،‌ اپلیکیشن DynamicSpot شبیه ساز جزیره پویا آیفون ۱۴ برای گوشی‌های اندرویدی است.

این برنامه به کاربران اندرویدی اجازه دسترسی به نوتیفیکیشن‌ها یا اطلاع از تغییر وضعیت گوشی خود به شکل تازه‌ای را می‌دهد. و البته برخلاف جزیره پویا اپل، این برنامه امکان شخصی‌سازی این جزیره را هم در اختیار شما می‌گذارد. داینامیک اسپات برای اجرا به اندروید ۹ به بعد نیاز دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*